«Книжковий пасаж» переселять

Торговельний комплекс «Книжковий пасаж» на вулиці Лесі Українки в Луцьку у зв’язку зі створенням Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) можуть відселити в інше місце.

Про це йшлося під час засідання робочої групи з реалізації проекту створення Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку, - повідомили у відділі інформаційної роботи міськради.

Луцький мер Микола Романюк наголосив на важливості розробки проектно-кошторисної документації, технічних умов та документів на землю, адже лише по закінченню виконання цих завдань розпочнеться організація проведення тендеру на визначення підрядника виконання робіт.

«Ми це робимо для територіальної громади, для міста. Кожен лучанин буде дуже вдячний за те, що при вирішенні того чи іншого питання не треба буде ходити по колу. Всі служби працюватимуть злагоджено, в одному місті. Тим паче, що робота виконавчих органів у багатьох питаннях перетинається», - зазначив він.

До уваги присутніх було представлено проект фасаду майбутнього Центру, проте після висловлених зауважень його повернули на доопрацювання. Розглянуто питання щодо отриманих технічних умов для реконструкції приміщення ЦНАП та подальших планів роботи з викупу приміщення, що знаходиться у приватній власності, та передачу приміщення ЦНАП на баланс міської ради.

Проблемним питанням залишається «Книжковий пасаж». Микола Романюк запевнив, що «міська влада не кине книгу напризволяще», продавцям обов’язково знайдуть інше, рівноцінне місце для торгівлі.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)
61 перегляд у липні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань