Депутати Луцькради їздили дивитися на наслідки «шибизації» (ФОТО)

Частина обранців луцької громади сьогодні вранці відвідала Луцьке підприємство електротранспорту у супроводі журналістів. Про це інформує інтернет-видання «Волинська правда».

Екскурсію обранцям луцької громади та представникам ЗМІ проводив сам директор Луцького підприємства електротранспорту Іван Грицанчук. Зауважимо, що на підприємстві працює 600 людей. Нагадаємо, що метою поїздки на підприємство став огляд тролейбусів, котрі мають піти на металобрухт. Так, на переробку мали здати 9 тролейбусів, проте деякі депутати Луцької міської ради детальніше зацікавилися їхньої долею.

Прибувши на підприємство, обранці луцької громади уважно оглянули практично кожен із тролейбусів. Наприклад, тролейбус 90-тих років виробництва без двигуна та решти важливих деталей коштує близько 6 тисяч гривень, якщо його здати на металобрухт. У депутата Олега Чернецького із фракції ВО «Свобода» відразу виникла купа ідей, як можна використати ці тролейбуси, що вже віджили своє, аби підприємство отримало від них ще більше коштів. Так, він запропонував на вулицях міста створити кафе на базі старих тролейбусів і зробити це «фішкою» міста. Звісно, зауважив він, про таке треба ще говорити із архітектором та представника ВДАІ. Позафракційний депутат Антон Сосновський зауважив, що дозвіл такі кафе не дасть ані санстанція, ані архітектура. Також він запропонував провести аукціон, щоб розвалені тролейбуси придбали із «під молотка». Він висловив думку і про те, що хтось захоче викупити старий тролейбус, щоб влаштувати із нього будиночок на дачі чи склад для овочів на кілька місяців.

Зауважимо, що загалом на підприємстві нараховується 67 тролейбусів, проте по місту рухається лише 43 із них. Директор підприємства розповів, що була ідея спочатку здати на брухт 12 тролейбусів, проте 3 із них ще вдалося підрихтувати, тому на розгляд майбутньої сесії Луцької міської ради виноситься питання лише про 9 із них. Чернецький зауважив, що на Луцькому підприємстві електротранспорту такі негаразди через брак коштів.

Також в об’єктив «ВП» потрапили і автобуси, що просто простоювали, які колись були придбані у лізинг. Щодо лізингу, то, за словами директора ЛПЕ, щодня через лізинг потрібно віддавати 14 тисяч гривень. Він зауважив, що автобуси для Луцького підприємства електротранспорту є збитковими. Із автобусами, котрі були взяті у лізинг виникає чимало проблем, хоча вони вироблені у 2007-2009 роках. Їх у минулому часто розбирали, аби полагодити інші автобуси, хоча за них і зараз доводиться виплачувати гроші. В деяких автобусах виявився заводський брак із карданним валом. Проте автозавод пообіцяв врахувати цей недолік. На підприємстві можна побачити і «скелети» тролейбусів, які просто складають по шматочках. У приміщеннях, де працюють люди, – холодно.

Депутат Олександр Пиза із фракції «Фронт змін» після відвідин Луцького підприємства електротранспорту зауважив керівнику луцьких тролейбусників: «Процитую класика: «Я Вам не заздрю». Олег Чернецький теж не приховував вражень – кампанію із лізингом, яка проводилася на підприємстві кілька років тому, він назвав «шибизацією». «Це все треба побачити своїми очима», – сумна сказав на останок директор підприємства Іван Грицанчук.

Нагадаємо, що за кілька останніх років на підприємстві змінилося 4 керівники. А автобуси корпорації «Богдан» були взяті у лізинг за каденції колишнього луцького міського голови Богдана Шиби. Тоді очікувалося, що маршрутні таксі принесуть Луцькому підприємству електротранспорту прибутки. У 2007-му по лізинговим зобов’язанням із луцьким автозаводом взято 46 автомобілів. Додамо, що часто на ЛПЕ спалахували страйки тролейбусників, які вимагали видати їм заборговану заробітну платню. Зауважимо, що всі підприємства електротранспорту в Україні є збитковими. Додають болю цьому підприємства соціальні перевезення пільгових пасажирів.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)
127 переглядів у липні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку