Уявні друзі дітей: як поводитися батькам

У науці прийнято вважати, що уява - це процес, який принципово відрізняє людину від тварини, що допомагає адаптуватися в мінливому світі і винаходити нове. Але що робити, якщо дитина яскраво, барвисто розповідає про нового друга, але з'ясовується, що друг існує лише в уяві малюка. Повідомляє сайт Наша мама

Посилити спілкування з придуманим героєм можуть спотворені дитячо-батьківські відносини або деякі особистісні особливості дитини, що заважають їй вибудовувати спілкування з іншими дітьми.

Три головні поради батькам
Важливо не відходити від розмови, розпочатої дитиною, адже якщо малюк заговорив про когось або про щось, значить, у нього є така потреба, йому ця розмова потрібна. Розмовляйте з дитиною про все, в тому числі і про вигаданого друга. Він - своєрідний провідник, через якого батьки можуть краще зрозуміти свою дитину. Важливо розгорнути тему, розпитати малюка про те, як поводиться вигаданий герой, як і де він з ним спілкується, що вони разом люблять робити.


Не потрібно переконувати дитину в тому, у що вона вірить, тим більше що найчастіше це абсолютно марно - логічні доводи тут не діють. Буває, що дитина звалює те, в чому винна вона сама, на придуманого приятеля. У такій ситуації необхідно спокійно пояснити малюкові, що "друг" - гість у вашому будинку, гість самої дитини, а значить, відповідати за його провини все-таки доведеться малюкові. Крім того, згадайте з донькою чи сином правила, що існують у вас вдома, і запропонуйте вимагати їх виконання від "друга".

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку