Стало відомо, коли у луцьких маршрутках підвищиться оплата за проїзд

Рішення про підвищення тарифів на проїзд у луцьких маршрутках та тролейбусах буде ухвалюватися у лютому.

Про це у коментарі повідомив заступник луцького міського голови Сергій Григоренко.

Посадовець розповів про те, що зараз у міській раді поки що вивчають запропоновані тарифи від перевізників.

«Зараз приватні перевізники та підприємство електротранспорту надали нам свої розрахунки щодо вартості проїзду. Ми їх вивчаємо, дивимось чи обгрунтовані чи ні їх цифри. Бо є різні варіанти – від 3,5 до 4,5 гривень. Потім міська рада скеровує ці розрахунки в антимонопольний комітет. Після цього буде проведений круглий стіл. І вже у лютому міська влада ухвалюватиме якесь рішення: про підвищення чи непідвищення вартості тарифів на проїзд у Луцьку. Тобто це рішення орієнтовно буде десь через місяць», - розповів Сергій Григоренко.

Також Сергій Григоренко повідомив, що вартість електроенергії для Луцького підприємства електротранспорту виросла у 4 рази за останні півроку, що змушує переглядати вартість проїзду в тролейбусах.

«Якщо влітку ЛПЕ платило 500 тисяч гривень, то в грудні вже 1,1 млн гривень. А у січні за спожиту електроенергію доведеться заплатити 2,4 млн гривень. А все тому, що Луцьке підприємство електротранспорту прирівняли до комерційних споживачів. Тому очевидно, що вартість проїзду у тролейбусах теж виросте. Наскільки – поки що невідомо. Можливо, 50 копійок, 1 гривня чи півтори. Зараз проводяться розрахунки. У лютому ми повернемось до цього питання». 

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку