«Укрпошта» запустила віртуального співрозмовника для відстеження відправлень

"Укрпошта" запустила чат-бота – віртуального співрозмовника – в одному з найпопулярніших месенджерів Telegram. А невдовзі чат-боти з’являться в Messenger від Facebook та у Viber.

Про це повідомляє прес-служба компанії, - інформує Канал 24.

Цей чат-бот дасть можливість клієнтам шукати та відстежувати поштові відправлення за номером. 

Окрім того, бот повідомлятиме про зміну статусу посилки, шукатиме відділення та його геолокації за індексом, а ще ознайомлюватиме з базовими тарифами компанії. В "Укрпошті" запевняють, що згодом функціонал чат-бота розшириться.

Так, планується поповнити мовні модулі та додати тарифний калькулятор, щоб бот міг розрахувати вартість відправлення. 

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку