«Укрпошта» запустила віртуального співрозмовника для відстеження відправлень

"Укрпошта" запустила чат-бота – віртуального співрозмовника – в одному з найпопулярніших месенджерів Telegram. А невдовзі чат-боти з’являться в Messenger від Facebook та у Viber.

Про це повідомляє прес-служба компанії, - інформує Канал 24.

Цей чат-бот дасть можливість клієнтам шукати та відстежувати поштові відправлення за номером. 

Окрім того, бот повідомлятиме про зміну статусу посилки, шукатиме відділення та його геолокації за індексом, а ще ознайомлюватиме з базовими тарифами компанії. В "Укрпошті" запевняють, що згодом функціонал чат-бота розшириться.

Так, планується поповнити мовні модулі та додати тарифний калькулятор, щоб бот міг розрахувати вартість відправлення. 

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Будь ласка, залиште конструктивний, обґрунтований та інформативний текст, що стосується якості роботи компанії, на прикладі особистого досвіду.

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати