• Головна
  • Відкриття дитячої перукарні: рентабельність бізнесу
13:35, 14 листопада 2017 р.

Відкриття дитячої перукарні: рентабельність бізнесу

Відкриття дитячої перукарні: рентабельність бізнесу

Одним з перспективних видів діяльності для підприємців-початківців є дитяча перукарня.

З чого почати бізнес і що для цього потрібне – читайте на 0332.ua.

Приміщення для перукарні

Краще всього спочатку створювати таку перукарню, яка буде орієнтована виключно на дітей. Рекомендується розташовувати її в центрі міста, оскільки зазвичай в невеликих містах існує маленька кількість дитячих перукарень, тому люди будуть їздити в салон навіть з найвіддаленіших районів міста. Краще всього, якщо поруч будуть розташовуватися інші магазини або заклади для дітей, наприклад, магазин дитячого одягу або дитяче кафе. Є кілька вдалих варіантів: відкрити салон на території великого дитячого магазину, в ТРЦ або знайти окреме приміщення.

Слід пам'ятати, що в торгових центрах завжди велика оренда, однак при правильній організації бізнесу можна покривати не тільки її, але і отримувати більший прибуток. Окреме приміщення є сенс відкривати не в центральних районах міста тільки в тому випадку, якщо рівень майстрів в салоні досить високий.

Площу приміщення варто розраховувати виходячи з 5 кв. м. на одне робоче місце, яких бажано організувати мінімум 3.

При цьому варто враховувати, що потрібно ще виділити площу для санвузла і організувати дітям зону очікування. В середньому приміщення для салону повинно бути не менше 25-и кв.м.

Послуги для дитячої перукарні

Бізнес-план дитячої перукарні припускає, що даний заклад не може пропонувати своїм клієнтам ті ж послуги, що і звичайні перукарні. Це обумовлено тим, що дітям не дозволяється фарбувати волосся, а також хімічно завивати його. Тому необхідно продумати спектр послуг, які будуть пропонуватися маленьким відвідувачам. Для підвищення виторгів найкраще послуги перукаря поєднувати з іншими пропозиціями, наприклад, зробити в приміщенні невеликий магазин, в якому будуть реалізовуватися різні невеликі шпильки, гумки, каблучки та інші дрібниці, які так люблять маленькі модниці.

Також слід пропонувати клієнтам можливість створення святкового макіяжу. В цьому випадку можна очікувати ажіотаж і велику кількість відвідувачів в новорічні свята, на перше вересня і в інші святкові дні.

Оформлення та створення відповідної атмосфери

Приміщення дитячої перукарні, перш за все, має бути цікавим для дітей. Діти, як відомо, не люблять сидіти на місці, тому під час очікування їм повинні бути доступні іграшки. У деяких дитячих салонах є навіть папуги, які відразу привертають увагу дітлахів.

Можна використовувати і такі інструменти заспокоєння, як цукерки, показ мультфільмів, причому все це повинно відбуватися за активної участі персоналу. Мало покласти цукерки, потрібно підійти до дитини, посміхнутися, поговорити з нею.

Діти є діти, і без особливого позитивного підходу з ними не впоратися. Тому персонал потрібно підбирати, враховуючи не тільки їх професійні якості як перукарів, але і любов до дітей.

Також важливо розмовляти з дітьми, пояснювати їм, що і як перукар буде робити. У цьому випадку створюється тепла атмосфера, в якій дитячій свідомості легше розслабитися.

Заощадити на інтер'єрі не вийде, так як інтер'єр - це запорука успіху в даному бізнесі. Фактично оформлення приміщення і закупівля необхідного обладнання складають основні витрати .

Обладнання

Середнє крісло для дитячої перукарні коштує в межах 3 тисячі гривень. Але при можливості краще придбати крісло у вигляді автомобіля, за яке доведеться віддати ні багато ні мало – 10 тисяч гривень. І це при тому, що вміщає воно максимум 4-х річну дитину.

Однак це буде виправдана інвестиція. Не обійтися дитячій перукарні і без плазмового телевізора (7-15 тисяч гривень), щоб показувати мультфільми, диван для батьків також доведеться купити (не менше 2 тисяч гривень).

Не варто забувати і про крісло-мийку, ціна якого коливається в районі 5-7 тисяч гривень. До цих витрат ще варто додати кошти, необхідні для підведення води, електрики та інших потрібних комунікацій, ремонт та роботу дизайнерів, які будуть займатися проектом перукарні.

У підсумку, на відкриття дитячої перукарні, без обліку придбання або оренди приміщення, а також витрат на рекламу, знадобиться приблизно від 50 до 60 тисяч гривень. Сума немаленька, але з огляду на можливі перспективи (окупність протягом 10-15 місяців) - це того варте.

Реклама

Реклама повинна бути якісною, оскільки від неї залежить відвідуваність дитячої перукарні та її популярність. Спочатку слід подбати про зовнішню рекламу, в якості якої виступають плакати, вивіски і банери. Всі вони повинні бути яскравими та інформаційними, щоб відразу було зрозуміло, що в цьому місці розташовується дитяча перукарня.

Далі потрібно дати рекламу на радіо, телебаченню або інтернет-видання, оскільки тоді велика кількість людей побачить цю рекламу.

Можна зробити впевнений висновок: відкрити дитячу перукарню - це той крок, який здатний принести гідну оплату праці, і цей бізнес фактично не має конкуренції. При вмілому керівнику дитяча перукарня може вирости в дитячий салон краси. На сьогоднішній день, у Луцьку, у Вас буде лише 2 конкурента: дитячий розважальний комплекс «Смугастий носоріг» з їхньою «Майстернею краси» (ТРЦ «Промінь») та дитячий салон "Sмуrфики" (вул. Кримського, 8).

Підвищити рентабельність дитячої перукарні можливо також надаючи послуги:

  • дитячого манікюру;
  • нейл-дизайну з блискітками і стразами;
  • фейс-арту (малюнки спеціальними фарбами на обличчі);
  • проколювання мочки вуха спеціальними інструментами;
  • навчання плетіння кіс і святкових зачісок для батьків.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#перукарня #дитячаперукарня #бізнес
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...