• Головна
  • Як організувати корпоратив, за який не буде соромно
16:39, 20 листопада 2017 р.

Як організувати корпоратив, за який не буде соромно

Як організувати корпоратив, за який не буде соромно

Корпоративні заходи користуються популярністю незалежно від масштабів компанії і кількості співробітників. Навіть невеликі колективи люблять відпочивати поза офісом, спілкуватися на не пов'язані з роботою теми і веселитися.

Власкор 0332.ua підготував підбірку порад щодо планування корпоративної вечірки, аби свято пройшло максимально вдало та запам'яталось на довго.

1. Місце проведення

Найоптимальнішим варіантом буде проведення корпоративу поза стінами офісу, ввечері після робочого дня. Звичайно, ідеальний день – це п’ятниця. Підберіть просторий, але в теж час затишний ресторан або кафе з великою кількістю вільного місця, танцполом та невеличкою сценою.

2. Організатор

Залежно від кількості запрошених це може бути один співробітник компанії або група людей. Якщо таких розпорядників кілька, необхідно призначити головного відповідального за захід, а зони відповідальності - чітко розподілити.

Можна довірити організацію корпоративного вечора спеціальному агентству, яке візьме на себе пошуки банкетного залу, тамади, фотографа і т.д. Але все ж не пошкодуйте дорогоцінного часу і особисто зустріньтеся з усіма фахівцями та обговоріть сценарій свята, внесіть свої зміни та побажання. Якщо корпоратив планується як публічний, з запрошенням почесних гостей, ризикувати й організовувати його лише власними силами не рекомендується.

3. Тематика і стиль

Об’єднайте захід спільною темою, у разі, якщо це не новорічне свято чи свято, приурочене до особливої дати компанії. У теплу пору року можна організувати невеликі спортивні змагання або провести своєрідний турнір перед фуршетом і розважальною частиною. Тематика може бути будь-якою - від поважного стриманого балу-маскараду до яскравої вечірки.

4. Меню

Банкети на корпоративі – не найвдаліший варіант, так як вони обмежують можливість спілкування і постійного контакту співробітників між собою. Вибирайте фуршет або шведський стіл з легкими закусками і напоями. Десерт можна замінити фруктами. Алкоголю багато не потрібно, адже надмірне споживання спиртних напоїв навіть непримітних офісних мишок перетворює у неконтрольованих левів. Віддайте перевагу елітному алкоголю - дешева горілка для працівників сфери ІТ, наприклад, буде менш доречною, ніж класне крафтове пиво. Обирайте заклад, який спеціалізується на організації корпоративних вечірок. Добре, коли меню замовляють двоє людей протилежної статі та з різними смаками.

5. Розважальна програма

Обов’язковою частиною будь-якого корпоративу буде розважальна частина, яка багато в чому залежить від формату заходу, спільного бюджету, кількості гостей і фантазії організаторів. Хорошою ідеєю буде запросити ведучого, який допоможе скласти цікавий сценарій і безпосередньо провести сам корпоратив. В якості подарунка для ваших колег може виступити запальна кавер-група або професійні танцюристи проведуть майстер-клас з основних видів сучасних танців.

Формуючи статті витрат, виходьте зі своїх можливостей

Можна заощадити:

  • відмовитися від дорогих феєрверків і спецефектів;
  • вибрати місце проведення свята поруч із оптимальною транспортною розв'язкою, щоб заощадити на транспортних витратах;
  • не купувати запрошувальних листівок (досить сповістити співробітників в усній формі й вивісити оголошення про дату й місце проведення свята);
  • вибрати ресторан із гарною репутацією, але не в центрі міста.

Не можна заощаджувати:

  • на якісних спиртних напоях;
  • на гарному ведучому, інакше за банкетним столом гарантовані нудьга й зловживання спиртним;
  • на розвезенні співробітників, якщо ресторан, де планується свято, розміщений далеко від транспортних розв'язок.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#корпоратив #свято #поради
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...