• Головна
  • На що найбільше скаржаться лучани (ІНФОГРАФІКА)
СТАТИСТИКА
14:10, 5 грудня 2017 р.

На що найбільше скаржаться лучани (ІНФОГРАФІКА)

СТАТИСТИКА

Директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Лариса Карп'як доповідала сьогодні на оперативній нараді щодо звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15-80”, на інтерактивну веб-платформу “Відкрите місто” та оприлюднені петиції за період з 13 листопада по 3 грудня 2017 року. 

За її словами, за звітний період надійшло 1378 телефонних звернень, 387 з них - інформаційно-консультативного характеру, - повідомляють на сайті Луцькради.

Найбільше звернень стосувались житлово-комунальної сфери нашого міста, а саме 292.  

На адресу ДКП «Луцьктепло» надійшло 149 звернень.

120 дзвінків стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими відключеннями, так і аварійними.

Продовжує непокоїти мешканців міста відсутність зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій, а саме 98 дзвінків.

77 звернень, які надійшли в групу «15-80» стосувались діяльності КП «Луцькводоканал».

На виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» за звітний період передано 58 повідомлень.

Стосовно вирішення проблеми щодо безпритульних собак, надійшло 8 дзвінків від мешканців, які передано в КП «Ласка».

За вищезазначений період жителями м.Луцька ініційовано 6 петицій

Завдяки інтерактивній веб-платформі “Відкрите місто” за вищезазначений період лучанами надіслано 23 повідомлення.

На що найбільше скаржаться лучани (ІНФОГРАФІКА), фото-1
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Звернення #лучани #нарада #петиція #скарга
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...