Facebook створив дитячий варіант месенджера

Компанія Facebook випустила дитячий варіант месенджера - додаток під назвою Messenger Kids.

Він розроблений для дітей віком до 13 років, які зможуть за допомогою програми спілкуватися з друзями та родичами, - повідомляє gagadget.com.

Зареєструватися на Messenger Kids можна тільки через акаунт одного з батьків, адже політика Facebook забороняє створення дитячих сторінок. Мамі чи татові юного користувача необхідно завантажити додаток на смартфон або планшет своєї дитини і підтвердити сторінку, використовуючи свій аккаунт в Facebook.

У компанії говорять, що за допомогою Messenger Kids батьки зможуть здійснювати «м'який» контроль за своєю дитиною. Їх чадо не зможе самостійно додавати друзів - це буде відбуватися тільки за згодою мами або тата. Також батьки бачитимуть все листування і повний список людей, з якими спілкується дитина.

Дитячу сторінку неможливо буде знайти за допомогою звичайного пошуковика: щоб діти змогли подружитися, їх батькам треба буде знайти один одного і схвалити спілкування маленьких користувачів. 

Головна відмінність дитячої версії месенджера від дорослої - відсутність реклами. Інтерфейс додатка більш мультяшний: кнопки більші, а колірна гамма - яскравіша і більш насичена. Щоб дитині було веселіше спілкуватися в чатах, в Messenger Kids є забавні стікери, фільтри і гіфки. 

Поки додаток Messenger Kids є тільки на iOS і тільки на території США. До кінця року його повинні підключити і для Android.

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати