• Головна
  • Компанія з Луцька у лідерах серед найбільших продуктових мереж України
18:29, 19 лютого 2018 р.

Компанія з Луцька у лідерах серед найбільших продуктових мереж України

Компанія з Луцька у лідерах серед найбільших продуктових мереж України

Трійка лідерів за кількістю торговельних точок в Україні залишається незмінною – АТБ, Fozzy і Volwest Group.

Дослідницька компанія GT Partners Ukraine підготувала черговий аналітичний звіт про ринок рітейлу України, - інформує  Асоціація Рітейлерів України.

Звіт наводить дані про 140 чинних в Україні мережевих оператори, темпи їх розвитку, пріоритетні регіони, тенденції, підсумки 2017 року і прогнози на 2018-й.

Вже не перший рік два верхні рядки в топ-10 продуктових мереж займають беззаперечні лідери українського FMCG-ринку: АТБ, що розвиває однойменну мережу дискаунтерів (910 магазинів по даним GT Partners), і Fozzy Group (535 об’єктів), що управляє мережами Сільпо, Фора, Thrah !, Le Silpo, Favore. Причому АТБ тільки нарощує відрив від решти «пелетону»: за рік концерн зі штаб-квартирою в Дніпрі відкрив 78 торгових точок, знову ставши лідером за цим показником. Fozzy поповнилася 35 об’єктами. Обидві мережі в порівнянні з 2016-му уповільнили темпи зростання: в позаминулому році АТБ відкрило 111 магазинів, Fozzy – 59.

Третє місце в топ-10 продуктових мереж України за кількістю магазинів займає волинська компанія Volwest Group (бренди Наш Край, SPAR). Причому і від пари лідерів, і від переслідувачів її відділяє солідна відстань.

На відміну від переважної більшості інших FMCG-рітейлерів, Volwest воліє розвиватися по франчайзингу. Тобто правильніше говорити, що не всі 243 торгові точки належать або управляються компанією зі штаб-квартирою в Луцьку, а про магазини, що працюють під брендами, які Volwest Group розвиває (Наш Край) або іншим чином просуває в Україні (SPAR).

Причому луцька компанія також не боїться експериментувати: впроваджує нові формати супермаркетів, і чи не першою в країні починає пропонувати потенційним партнерам можливість працювати за принципом зворотного франчайзингу.

У топ-10 продуктових мереж налічується ще чотири компанії, які подолали плану в 100 торгових точок: Львівхолод (бренди Рукавичка і Під боком – 130 магазинів), ЕКО маркет (114), Делві (109), Брусничка (101).

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#рейтинг #лідер #компанія #продуктові #мережі
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...