0332.ua

Школярі Волині йдуть у школу через лікарський кабінет

На Волині всі діти 6-річного віку, які у 2011 йдуть в школу, вже пройшли медичний огляд. Серед учнів початкових класів – обстежених 91%, старших школярів – 72%. Про це йшлося на спільній прес-конференції медиків і освітян щодо обов’язкових щорічних медоглядів дітей шкільного віку. Ці огляди, до слова, запровадили з 1 січня цього року: кожен школяр раз на рік повинен відвідати, принаймні, педіатра. Поглиблений огляд передбачений для дітей у 6, 11 і 14 років. Решту вікових категорій вузькопрофільні спеціалісти обстежують за потреби.

У Луцьку така робота організована в Центрі профілактичних оглядів дітей на проспекті Волі, 3-А. Він працює у робочі дні з восьмої до двадцятої години без перерви, окрім того, у кожну останню суботу місяця. Записатися на прийом, на зручний для відвідувачів час, можна безпосередньо в Центрі, або за номером телефону 72 – 48 – 25. До лікаря треба йти з медичною карткою дитини. Поза межами обласного центру профогляди проводять у поліклініках районних лікарень і амбулаторіях.

Профілактичні огляди школярів відбуваються впродовж календарного року. Втім, медики просять активізуватися і пройти обстеження до 1 вересня. Обов’язкова умова – присутність батьків або рідних.

За даними медичних обстежень попередніх років, третина першокласників йдуть до школи з тими чи іншими захворюваннями. Водночас, за результатами проби Руф’є 42% луцьких школярів відвідують спецгрупу з фізкультури, в області цей показник – близько 30%.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати