Від паркоматів залежить майбутнє одного із луцьких КП?

У стінах Луцької міської ради обговорили звіт про фінансово-господарську діяльність КП «АвтоПаркСервіс». Про це йшлося під час засідання постійної депутатської комісії міської ради з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів, – інформує «Волинська правда».

Зауважимо, це підприємство було створене у 2008 році. Тоді у Луцьку мало постати 15 паркувальних майдачиків. Нині працює 5 майданчиків, 4 уже пройшли відповідні погодження, 1 проходить процедуру погодження.

Директор КП Олександр Кралюк розповів, що потрібно розробити концепцію паркування у місті Луцьку. Нині через збір за паркування підприємство щомісяця збирає 39 тисяч. У минулому році підприємство вийшло на прибуток. Чистий прибуток у 2011 році складає 468 тисяч гривень. Були виплачені борги, які склалися на початок 2010 року, які складали 118 тисяч гривень. Велика частина майданчиків є нерентабельними, тому там не збирають коштів, адже із деяких в місяць збиралося лише 3 гривні.Наприклад, якщо паркувальні місця з’являться на Привокзальній площі. То, враховуючи культуру сплати за паркування, можна буде отримати 350 гривень в день.Нині стоїть питання подальшої роботи підприємства. Адже, згідно із рішенням Кабміну слід встановити на парковках паркомати. Зауважимо, що один вартує 3, 5 тисяч євро. Проте на паркомати можна «навішати» велику кількість додаткових функцій: від сплати за квартиру і мобільний телефон і покупку квитків на автобуси. Кралюк каже, що для купівлі паркоматів можна залучити інвестора. Великі кошти на підприємстві також були витрачені на облаштування паркувальних майданчиків.Розповів Кралюк і про необліковані кошти, які були виявлені однією із перевірок на підприємстві. Директор підприємства «АвтоПаркСервіс» Олександр Кралюк зауважив, що це були особисті кошти головного бухгалтера підприємства. Суд у цьому питанні став на бік підприємства. Проте депутати, наприклад, обранець луцької громади від ВО «Батьківщина» Юрій Корольчук зауважив, що такого не можна робити. Колегу підтримав і депутат від «Фронту Змін» Олександр Пиза.Цікавили депутатів і цілком практичні питання, наприклад, шлагбауми на паркувальних майданчиках. Юрій Корольчук зауважив: чогось великого і позитивного для лучан це підприємство не робить. Мовляв, він був проти появи такого підприємства. «Доцільно цим займатися у місті?Навіщо дразнити людей?!», – зауважив обранець луцької громади. «Навіщо головна біль?!», – сказав Юрій Корольчук.Заступник Луцької міської ради Василь Байцим зауважив, що у підприємства були борги, а тепер їх немає. А ще казав, що раніше це підприємство було у критичному стані. Депутат Олег Чернецький від фракції «Свобода» зауважив, що місця для парковки можна здати в оренду. «Має бути господар», – наголосив Чернецький. Василь Байцим зауважив, що бюджет Луцька отримує від підприємства копійки.«Ми би не хотіли на свою шию зайві проблеми, а потім за них відповідати», – зауважив Олег Чернецький про роботу підприємства.Додамо, що, наприклад, на Замковій площі за паркування збирається в середньому збирається 300 гривень в день. Такою інформацією поцікавився позафракційний депутат Антон Сосновський.Олег Чернецький зауважив, що, враховуючи вартість одного паркомата у 3,5 тисячі євро, то на місці директора підприємства, він би написав заяву на звільнення. «Свободівець» зауважив, що потрібно знайти юридичну основу для можливості передачі місць для паркування в оренду. Депутат Сергій Григоренко із фракції ВО «Батьківщина» зауважив, що на місці директора він би просив пістолет з однією кулею.Юрій Корольчук зауважив, що звіт варто прийняти до уваги, проте визнати роботу підприємства неефективною. Каже, що потрібно розглянути питання про доцільність роботи цього підприємства взагалі.У підсумку обранці луцької громади прийняли звіт про фінансово-господарську діяльність КП «АвтоПаркСервіс» за 2011 рік. Далі депутати «схрестять списи» на засіданні сесії Луцької міської ради, яка має відбутися наприкінці лютого 2012 року. Очікується, що обговорення цього питання перейде в «балаган», адже у депутатів – чимало питань і думок із приводу функціонування «АвтоПаркСервіс».