ВР хоче обмежити рекламу на транспорті

Верховна Рада прийняла за основу в першому читанні проект Закону про внесення змін до Закону України «Про рекламу» щодо використання окремих елементів благоустрою та контактної мережі при здійсненні рекламної діяльності» (№3454). За таке рішення  проголосували 233 депутати.

Виступаючи з парламентської трибуни, співавтор законопроекту - народний депутат України Ольга Червакова розповіла про недавній трагічний випадок у Житомирі – коли хлопчик отримав відкриту черепно-мозкову травму через те, що тролейбусні штанги врізалися в рекламний щит на електропроводах, - пише «Голос України».

 «Законопроект має врегулювати питання безпеки реклами на транспорті, безпеки реклами і білбордів, які розміщуються на носіях, де їм не місце», - зауважила Червакова.

За її словами, законопроект стосується не зовнішньої реклами, а реклами на транспорті, на опорних елементах контактної мережі, на дротах, розтяжках. Тож закон не призведе до зменшення надходжень до місцевих бюджетів, оскільки місцеві бюджети від цієї реклами не отримують грошей. А прибутки від реклами отримують власники компаній, яким належать мережі.