Лучани хочуть більше тролейбусів у місті

Мешканці міста Луцька відмовляються купувати місячні проїзні квитки, бо через довге очікування тролейбусу вимушені користуватися недешевим проїздом у маршрутних таксі.

Відповідну ініціативу зареєстровано на сайті місцевих петицій Мартиновою Ніною Юріївною.

«На тролейбусних маршрутах №1 і №2 в будні і у вихідні курсує по 6 машин. Оборот ці маршрути роблять за 90 хв, тому інтервал на цих маршрутах в середньому 15 хв.

На маршрутах №15-15А по буднях по 5 машин, а оборот 45 хв, відповідно, інтервал становить 9 хв.

Щоб графіки тр. №1 і №2 не накладалися з графіками тролейбусів №15-15А, тобто щоб одиниці-двійки- п’ятнадцятки не їхали одна за одною разом, графіки відправлення з СКФ "Україна" відкориговані. Тому місцями інтервал на 1-ці і 2-ці може сягати від 12 до 18 хв. Коли починають ставати на обід, інтервал на 1-ці і 2-ці стає місцями 24-35 хв.» , - йдеться у петиції.

Окрім того, незадоволені курсуванням тролейбусів і жителі проспекту Волі. Мовляв, на Старий ринок і мікрорайон Гнідава-ДПЗ буває важко дочекатися тролейбуса №2, а зі Старого ринку їм так само складно дочекатися тролейбуса №1, тому змушені переплачувати в маршрутному таксі.

Втім, багатьох лучан обурює і той факт, що тролейбусне сполучення проспектів Соборності, Перемоги з мікрорайоном ДПЗ увечері закінчується о 21:20, проспекту Волі з ДПЗ – о 22:00, в той час як тролейбуси №15-15А продовжують курсувати центром міста, і дістатися до мікрорайону ДПЗ між 22:00 і 23:15 годинами неможливо нічим, крім маршрутки або таксі.

Відтак, лучани просять аби на тролейбусних маршрутах №1 і №2 в будні додати ще по 2 машини, на маршрутах №15-15А по буднях скоротили по 2 машини та вирішити питання і з тролейбусним сполученням з мікрорайоном ДПЗ до 23:30.

На момент написання матеріалу, петицію підписали 2 особи із 300 необхідних.