Дорожня реформа: хто відповідальний та скільки витратять на ремонти волинських доріг

На дороги місцевого значення Волинської області виділено 393 мільйони гривень з держбюджету.

Про це розповів директор департаменту інфраструктури та туризму Волинської обласної державної адміністрації Іван Мирка у прямій трансляції "Волинь: акценти" на Facebook.

2017 рік – рік доріг на Волині. Через довгі тендерні процедури ремонт доріг розпочали аж влітку.

За словами Івана Мирки, 1,2 мільярди гривень було вкладено у ремонт доріг Луцьк – Володимир-Волинський, Луцьк – Рівне.

У 2018 волинські дороги передали на баланс обласної державної адміністрації, яка і є розпорядником коштів 2-го рівня.

Директор департаменту зазначає, що реформа відбувалася протягом останніх 3-х років, адже раніше місцеві бюджети мали кошти від перевиконання своїх показників і витрачали їх на дороги.

"З 2016 року ОДА у Волинській області віддала в розпорядження місцевих рад субвенцію на комунальні дороги. Наразі цими грошима розпоряджаються прямо місцеві громади. Що отримала обласна адміністрація? Отримала кошти, які розподіляв Київ, на місцеві дороги, які теж є державними. Тобто ми віддали на комунальні дороги субвенцію, а нам віддали на державні дороги місцевого значення", - говорить Іван Мирка.

У результаті реформи, ОДА у Волинській області передали 4400 км доріг. В Укравтодорі лишилось набагато менше – 2000 км.

Наразі вже оголосили тендер на утримання автомобільних доріг, а також готують тендери на ремонт дрібних об'єктів.

Волинь отримала субвенцію з держбюджету – 393 мільйони, але розподіл коштів потрібно погодити з Укравтодором і Верховною Радою. Їх по державній програмі через Укравтодор передадуть в обласну держадміністрацію.

Наразі ремонт доріг не проводять, адже, за словами директора, Волинська обласна держадміністрація не провела розподіл коштів на департамент інфраструктури та туризму. Передали департаменту лише 5 мільйонів гривень.

Нагадаємо, ми повідомляли, що на Волині не чистять дороги. Очільник Департаменту інфраструктури та туризму Волинської ОДА Іван Мирка розповів, що така ситуація склалася з вини обласної ради, яка не розподілила субвенцію держбюджету на департамент інфраструктури.