300 постраждалих: клієнтів Приватбанку атакують шахраї

Клієнтів Приватбанку знову атакують шахраї, цього разу через соцмережу Instagram.

Про це 5 червня повідомила прес-служба держбанку, - пише finance.ua.

В цей день служба безпеки банку заявила про перші звернення людей, які постраждали від шахраїв під час так званих «опитувань» GIVEAWAY 2018: від імені банку або держорганів людям обіцяли грошові призи, пропонуючи їм переказати певну суму грошей для «підтвердження» виграшу.

Звісно ж, виграші ніхто не перераховував – виманені у людей кошти потрапляли на особисті рахунки аферистів. Найчастіше ті користувалися російськими платіжними агрегаторами – на кшталт SimplePay або WalletOne.

«Звернення від імені банку є фейковими і проводяться шахраями з російських акаунтів. Постраждалі дійсно були. До нас звернулося близько трьох сотень клієнтів. Кожен втратив невелику суму, проте ми зробимо все, щоб подібні випадки не повторювалися», – запевнив прес-секретар Приватбанку Олег Серга.

Держбанк звернувся до всіх платіжних сервісів, що використовуються аферистами, з вимогою заблокувати незаконні операції, і написав заяву в кіберполіцію.