У Луцьку команда маркетологів створила центр «Концепторія», де підприємцям допоможуть розробити стратегію розвитку бізнесу, дослідити цільову аудиторію і вчитимуть фахівців з маркетингу.
Про це misto.media розповіли його засновники — маркетологи Віталій Оксенюк та Ірина Новосад.
Що буде робити центр
Команда «Концепторії» допомагатиме бізнесу зростати, створюючи стратегії та навчаючи у сфері маркетингу.
Серед послуг:
створення маркетингової стратегії — довгострокового плану розвитку бренду, просування на ринку на 6-12 місяців або довше;
проведення маркетингової стратсесії — зустрічі із власниками бізнесу, керівниками або командою, спрямованої на спільну розробку ключових рішень;
оцінка роботи відділу продажів та маркетингу;
глибинні інтерв’ю та фокус-групи для кращого розуміння клієнтів або партнерів, що допоможе сформувати потрібну пропозицію, вдосконалити продукт;
надання консультації для бізнесу.
Друга частина діяльності — освітній компонент: лекції та інтенсиви в офлайн форматі у Луцьку, щоб підготувати фахових маркетологів.
«Наша візія — в кожну компанію Волині підготувати сильного маркетолога-стратега. Ми прагнемо створити осередок та спільноту з найкращих фахівців з маркетингу, які мають глибоку експертизу та знання, що будуть доступні для будь-кого в регіоні та поза його межами», — пояснює співзасновниця компанії Ірина Новосад
До слова, 26 травня у центрі «Дія.Бізнес» у Луцьку в межах нового проєкту відбувся перший інтенсив. Під час зустрічі практикували інструменти для стратегічної сесії: PEST-аналіз та JTBD сегментацію цільової аудиторії .