Новорічні свята вже на носі. Можна зробити новорічний look з підручних матеріалів, але ж можна не витрачати дорогоцінний передсвятковий час і звернутися в спеціалізовану службу прокату костюмів. Успішні підприємці, не витрачаючи час, поспішають скористатися бізнес-ідеєю про відкриття служби прокату святкових та карнавальних костюмів.
Тому ми розповімо, як організувати таку справу до Нового року.
Бізнес-проект прокату карнавальних костюмів в першу чергу потребує великих інвестицій, які окупляться не відразу.
Почати роботу в сфері прокату карнавальних костюмів слід з детального продумування і пошуку складових цього бізнесу:
- новорічні костюми;
- приміщення;
- стартовий капітал;
- реклама.
Існує 3 способи дістати карнавальні костюми і постійно освіжати їх асортимент:
1. Купити готові карнавальні костюми - найпростіше рішення проблеми. Але так втрачається його унікальність - не виключено, що точно такий костюм снігової королеви купить у цього постачальника і ваш конкурент. А клієнт, який на святі був точно в такому ж костюмі, як і його друг, навряд чи вже повернеться в службу з «костюмами як у всіх»;
2. Замовити одяг для маскараду. Не виключено, що забезпечення свого підприємства костюмами таким способом обійдеться дешевше, ніж оптова купівля костюмів. Ще однією перевагою стане оригінальність готових костюмів;
3. Зшити костюми своїми руками або руками найнятих дизайнерів, кравців і швачок. Спочатку може налякати вартість послуг персоналу і оренди додаткового приміщення для пошиття костюмів, але інвестиції окупляться найближчим часом, оскільки Ви гарантовано:
- отримаєте оригінальні костюми, які буде здавати в оренду тільки ваша служба;
- повністю позбавлені затримок з виконанням роботи, які часто бувають у ательє;
- зможете здавати свої костюми в оренду іншим підприємцям;
- зможете постійно оновлювати асортимент костюмів, орієнтуючись на нові тренди.
Звичайно, вибір способу придбання карнавальних костюмів повністю лежить на підприємця, але наша порада - інвестувати в розвиток, і постійно стежити за бажаннями клієнта.
Місце майбутнього магазину має величезне значення - адже велика прохідність місця гарантує багато клієнтів. Бажано шукати приміщення або в бізнес або центральних районах міста (цільова аудиторія - офісні працівники, студенти), або в спальних районах (цільова аудиторія – мешканці районів). Для магазину-прокату карнавальних костюмів потрібно невелике світле приміщення з максимальною площею до 50 кв. метрів. Додатково, магазин слід обладнати спеціальними стелажами для карнавальних костюмів, які можна замовити в будь-якому магазині меблів або меблевій майстерні.
Канал реклами (телебачення, транспорт, сайт) повністю залежить від потенційної цільової аудиторії. Наприклад, якщо потенційні споживачі - це молодь, то реклама прокату карнавальних костюмів в інтернеті і соціальних мережах гарантовано приведе в магазин велику кількість покупців.
Ціна прокату за добу залежить від витрат на оренду магазину, зарплати працівникам. Але все ж, перед початком слід вивчити потенційних споживачів і їх фінансові можливості. Не кожна людина може заплатити значну суму навіть за ексклюзивний костюм. Можливо, варто пошити малий асортимент костюмів з якісної тканини - вони окупляться швидше.
У Луцьку ціна оренди найдешевшого карнавального костюму, в середньому, 140 грн. "Все залежить від розміру і скільки разів костюм був у прокаті", - стверджує одна з власниць пункту прокату карнавальних костюмів у Луцьку. "Нова сукня - найдорожча. На наступний рік ціна, практично, у 2 рази менша. В середньому, щоб орендувати дитячий костюм, доведеться витратити 180 грн. Асортимент костюмів для дівчат значно більший, аніж для хлопчиків". Станом на сьогодні, 24 листопада, ведеться активний запис і бронювання нарядів до новорічних свят.
Тільки після організації всіх перерахованих етапів можна відкривати магазин, вішати гарну яскраву вивіску, і очікувати прибуток.
Заробіток і окупність «костюмного» бізнесу
Бізнес, побудований на оренді карнавальних костюмів, аж ніяк не сезонний, як багато хто думає. Сьогодні індустрія розваг пропонує щоденні тематичні вечірки, які передбачають зміну образу, в тому числі і костюма. Звичайно, найприбутковіший сезон - це осінь-зима (Хелоувін, Новий Рік з дитячими ранками і корпоративами).
Навесні і влітку влаштовується велика кількість тематичних фотосесій, домашніх і пляжних вечірок і просто святкувань, які також вимагають оригінальних нарядів. Так що про нерентабельність такого виду бізнесу, як прокат костюмів, не може бути й мови.
Умови і договір прокату костюмів
На початкових етапах організації бізнесу по прокату дуже важливо продумати всі можливі аспекти, від яких може залежати відносини між вами та клієнтами. Як правило, всі правила і пункти цих взаємин формують договір з надання послуг прокату костюмів.
Договір обов'язково повинен містити такі пункти:
- Обов'язки сторін або умови оформлення договору. У цьому пункті слід обов'язково вказати імена сторін, термін дії договору, і позначити термін прокату костюма. Термін прокату становить від 1 до 3 календарних діб. Дуже важливим моментом є огляд клієнтом обраного костюма. Всі дефекти потрібно також вказати в договорі.
- Вартість послуги. Тут важливо вказати, що крім оплати вартості оренди костюма, клієнт зобов'язується залишити заставу, який є гарантом виконання умов договору. Як правило, розмір застави становить половину повної вартості оренди.
- Отримання товару - заповнюється за фактом отримання костюма. На цьому етапі костюм повторно оглядається власником і приймається рішення про виплату застави.
- Контактні дані.
Прокат костюмів - це відмінний варіант для тих, хто цікавиться, як заробити на Новий рік. Безумовно, підприємцям-початківцям доведеться відпрацювати один сезон без прибутку, поки не окупляться всі вкладені кошти. Якщо Ви запасетесь терпінням, на наступний рік Ваш бізнес буде приносити пристойний стабільний дохід.