Як до Нового року заробити на прокаті одягу

Новорічні свята вже на носі. Можна зробити новорічний look з підручних матеріалів, але ж можна не витрачати дорогоцінний передсвятковий час і звернутися в спеціалізовану службу прокату костюмів. Успішні підприємці, не витрачаючи час, поспішають скористатися бізнес-ідеєю про відкриття служби прокату святкових та карнавальних костюмів.

Тому ми розповімо, як організувати таку справу до Нового року.

Коли ідея є, можна взятися за реалізацію

Бізнес-проект прокату карнавальних костюмів в першу чергу потребує великих інвестицій, які окупляться не відразу.

Почати роботу в сфері прокату карнавальних костюмів слід з детального продумування і пошуку складових цього бізнесу:

  • новорічні костюми;
  • приміщення;
  • стартовий капітал;
  • реклама.

Існує 3 способи дістати карнавальні костюми і постійно освіжати їх асортимент:

1. Купити готові карнавальні костюми - найпростіше рішення проблеми. Але так втрачається його унікальність - не виключено, що точно такий костюм снігової королеви купить у цього постачальника і ваш конкурент. А клієнт, який на святі був точно в такому ж костюмі, як і його друг, навряд чи вже повернеться в службу з «костюмами як у всіх»;

2. Замовити одяг для маскараду. Не виключено, що забезпечення свого підприємства костюмами таким способом обійдеться дешевше, ніж оптова купівля костюмів. Ще однією перевагою стане оригінальність готових костюмів;

3. Зшити костюми своїми руками або руками найнятих дизайнерів, кравців і швачок. Спочатку може налякати вартість послуг персоналу і оренди додаткового приміщення для пошиття костюмів, але інвестиції окупляться найближчим часом, оскільки Ви гарантовано:

  • отримаєте оригінальні костюми, які буде здавати в оренду тільки ваша служба;
  • повністю позбавлені затримок з виконанням роботи, які часто бувають у ательє;
  • зможете здавати свої костюми в оренду іншим підприємцям;
  • зможете постійно оновлювати асортимент костюмів, орієнтуючись на нові тренди.

Звичайно, вибір способу придбання карнавальних костюмів повністю лежить на підприємця, але наша порада - інвестувати в розвиток, і постійно стежити за бажаннями клієнта.

Костюми знайдені, і тепер потрібно подумати про умови ведення бізнесу

Місце майбутнього магазину має величезне значення - адже велика прохідність місця гарантує багато клієнтів. Бажано шукати приміщення або в бізнес або центральних районах міста (цільова аудиторія - офісні працівники, студенти), або в спальних районах (цільова аудиторія – мешканці районів). Для магазину-прокату карнавальних костюмів потрібно невелике світле приміщення з максимальною площею до 50 кв. метрів. Додатково, магазин слід обладнати спеціальними стелажами для карнавальних костюмів, які можна замовити в будь-якому магазині меблів або меблевій майстерні.

Канал реклами (телебачення, транспорт, сайт) повністю залежить від потенційної цільової аудиторії. Наприклад, якщо потенційні споживачі - це молодь, то реклама прокату карнавальних костюмів в інтернеті і соціальних мережах гарантовано приведе в магазин велику кількість покупців.

Ціна прокату за добу залежить від витрат на оренду магазину, зарплати працівникам. Але все ж, перед початком слід вивчити потенційних споживачів і їх фінансові можливості. Не кожна людина може заплатити значну суму навіть за ексклюзивний костюм. Можливо, варто пошити малий асортимент костюмів з якісної тканини - вони окупляться швидше.

У Луцьку ціна оренди найдешевшого карнавального костюму, в середньому, 140 грн. "Все залежить від розміру і скільки разів костюм був у прокаті", - стверджує одна з власниць пункту прокату карнавальних костюмів у Луцьку. "Нова сукня - найдорожча. На наступний рік ціна, практично, у 2 рази менша. В середньому, щоб орендувати дитячий костюм, доведеться витратити 180 грн. Асортимент костюмів для дівчат значно більший, аніж для хлопчиків". Станом на сьогодні, 24 листопада, ведеться активний запис і бронювання нарядів до новорічних свят.

Тільки після організації всіх перерахованих етапів можна відкривати магазин, вішати гарну яскраву вивіску, і очікувати прибуток.

Заробіток і окупність «костюмного» бізнесу

Бізнес, побудований на оренді карнавальних костюмів, аж ніяк не сезонний, як багато хто думає. Сьогодні індустрія розваг пропонує щоденні тематичні вечірки, які передбачають зміну образу, в тому числі і костюма. Звичайно, найприбутковіший сезон - це осінь-зима (Хелоувін, Новий Рік з дитячими ранками і корпоративами).

Навесні і влітку влаштовується велика кількість тематичних фотосесій, домашніх і пляжних вечірок і просто святкувань, які також вимагають оригінальних нарядів. Так що про нерентабельність такого виду бізнесу, як прокат костюмів, не може бути й мови.

Умови і договір прокату костюмів

На початкових етапах організації бізнесу по прокату дуже важливо продумати всі можливі аспекти, від яких може залежати відносини між вами та клієнтами. Як правило, всі правила і пункти цих взаємин формують договір з надання послуг прокату костюмів.

Договір обов'язково повинен містити такі пункти:

  • Обов'язки сторін або умови оформлення договору. У цьому пункті слід обов'язково вказати імена сторін, термін дії договору, і позначити термін прокату костюма. Термін прокату становить від 1 до 3 календарних діб. Дуже важливим моментом є огляд клієнтом обраного костюма. Всі дефекти потрібно також вказати в договорі.
  • Вартість послуги. Тут важливо вказати, що крім оплати вартості оренди костюма, клієнт зобов'язується залишити заставу, який є гарантом виконання умов договору. Як правило, розмір застави становить половину повної вартості оренди.
  • Отримання товару - заповнюється за фактом отримання костюма. На цьому етапі костюм повторно оглядається власником і приймається рішення про виплату застави.
  • Контактні дані.

Прокат костюмів - це відмінний варіант для тих, хто цікавиться, як заробити на Новий рік. Безумовно, підприємцям-початківцям доведеться відпрацювати один сезон без прибутку, поки не окупляться всі вкладені кошти. Якщо Ви запасетесь терпінням, на наступний рік Ваш бізнес буде приносити пристойний стабільний дохід.