
14:53, 9 грудня 2015 р.
Активна діяльність групи оперативного реагування
За звітний період на адресу міської ради надійшло 1473 телефонних звернення (в середньому 70 за добу), 399 з них — інформаційно-консультативного характеру. Найбільше звернень стосувалось роботи житлово-комунальної сфери нашого міста, а саме 397 дзвінків (26 відсотків). 217 повідомлень (14 відсотків) стосувались відсутності електропостачання в житлових будинках та квартирах, які були викликані, як плановими відключеннями, так і аварійними.
На контролі залишаються звернення стосовно виконання благоустрою після проведення ремонтних робіт на тепломережі на вул. Гордіюк, 10; Конякіна, 12 та просп. Відродження, 26а. Враховуючи погодні умови, збільшилась кількість звернень стосовно налагодження зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій.
49 дзвінків, які надійшли в групу «15-80», стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». На адресу ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» на виконання було скеровано 15 повідомлень. Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів нарікали мешканці з різних вулиць. Також повідомляли лучани про затоплення дощовою водою вулиці Трункіна. На всі звернення було оперативно відредаговано.
10 звернень стосувалося вирішення проблеми безпритульних собак. 23 дзвінка стосувались роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на великий інтервал руху, відсутність рейсів, неналежну поведінку водіїв та порушення ними правил дорожнього руху. Крім того, 7 повідомлень були викликані через незадовільний рух тролейбусів у місті. Численні нарікання надходять від лучан з проханням вплинути на роботу телефонної довідки «109», в очікуванні з’єднання з оператором доводиться дуже довго очікувати.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
live comments feed...