Луцькі стражі порядку самі будуть під стражею новітньої техніки

Невдовзі не лише луцькі маршрутки будуть обладнані GPS-обладнанням, а й патрульні автомобілі міліції.

Про це йшлося під час засідання постійної комісії міськради з питань дотримання прав людини, законності, боротьби зі злочинністю, депутатської діяльності, етики та регламенту 23 січня.

Так, начальник Луцького МВ УМВС у Волинській області Роман Крохмаль розповів про пріоритетні напрямки роботи міліції. Серед них – встановлення GPS-обладнання на патрульних автомобілях. Крохмаль переконаний, що це дасть змогу відстежувати місцеперебування авто, які чергують, та оптимізувати їхню роботу.

«Ми будемо підвищувати якість патрулювання», - підкреслив очільник луцької міліції.

Нагадаємо, що над оснащенням транспортних засобів системою GPS працюють і підприємці, які здійснюють перевезення пасажирів у маршрутках. Так, Луцький міський голова Микола Романюк зобов’язав їх підготувати усе до 1 лютого.

До слова, у цьому напрямку працює і корпорація «Богдан».

Довідково:

GPS (Global Positioning System) – проект, який свого часу розробив Пентагон. Це – високоточне позиціонування найрізноманітніших рухомих і нерухомих об’єктів на місцевості.

Технологія GPS-моніторингу транспорту застосовується у диспетчерських службах для того, аби контролювати і координувати транспорт, зав’язуючи його у свої власні схеми.

Зокрема, використовується ця система і для контролю маршрутів, якими їздить громадський транспорт, адже передбачає ряд додаткових функцій: відеонагляд в салоні автобуса, електронний квиток тощо.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку