• Головна
  • GPS-навігації у луцьких маршрутках і далі не буде: перевізники і «Візор» знову не домовилися
13:15, 10 лютого 2012 р.

GPS-навігації у луцьких маршрутках і далі не буде: перевізники і «Візор» знову не домовилися

Луцькі перевізники все ніяк не можуть знайти спільної мови з міською владою у питанні облаштування GPS-навігацією громадського транспорту Луцька.

Про підключення до системи GPS-навігації у Луцькій міській раді говорили 9 лютого на нараді з перевізниками.

Заступник начальника відділу транспорту Луцької міськради Олександр Середа зазначив: лучани часто скаржаться на роботу громадського транспорту. Чимало претензій стосуються недотримання графіків, затримок на зупинках, особливо у центрі міста, перегонів, які часто влаштовують водії маршрутівок. Особливо обурюються люди, яким іноді доводиться чекати потрібний автобус одну-дві години.

«Тому всі автобуси треба обладнати GPS-навігацією. На часі – створення диспетчерської служби, щоб можна було чітко контролювати рух громадського транспорту», – вважає чиновник.

«Я розумію, перевізникам може бути вигідним бути без GPS. Бо так ввечері можна знімати з рейсів автобуси, коли мало пасажирів», – додав він.

Втім у Луцькій міській раді таки налаштовані довести справу до кінця, хоча все уже тривалий час затягується.

Нагадаємо, луцька мерія відтермінувала час встановлення у луцьких маршрутках систем GPS-навігації: раніше її повинні були встановити до 1 січня 2012 року, потім у мерії називали новий термін – 1 лютого. Однак до цієї дати перевізники все одно не встигли.

Під час наради 9 лютого перевізників знову агітували купувати GPS-обладнання у підприємства «Візор», яке ще у 2010 році виграло відповідний тендер. Втім більшість перевізників працювати з «Візором» не хоче, оскільки їх не влаштовує вартість обладнання та супровідних послуг, які пропонує переможець тендеру.

До слова, у грудні 2011 року члени постійної депутатської комісії Луцької міської ради з питань житлово-комунального господарства, екології, транспорту та енергозбереження рекомендували перевізникам встановлювати навігатори на власний розсуд.

Директор фірми «Візор» Степан Чухрій під час наради вкотре презентував перевізникам свою систему GPS.

«Будь-який житель міста може зайти в інтернет на сайт mak.lutsk.ua, вибрати безпарольний доступ і подивитись, як рухаються маршрутки в даний момент, як вони рухались протягом дня, і порівняти з графіком руху», – розповів Чухрій.

Вартість системи «МАК», пропонованої «Візором», коливається від майже двох тисяч гривень до понад дев’яти тисяч. Найдешевший варіант – це облаштування GPS-навігації через смартфон. Таке обладнання коштуватиме 1 850 гривень.

Щомісячна абонплата у «Візора» вартуватиме 135 гривень –
1таку суму перевізники муситимуть сплачувати за кожну маршрутку.

Як стало відомо на нараді, підприємство-перевізник «Санрайз» обслуговується львівською фірмою «Цвітова сервіс».

Представник фірми Георгій Лук’янець розповів, що їхнє обладнання вартує до 2 500 тисяч гривень, щомісячна абонплата складає всього лиш 26 гривень.

Представник АТП №1 Михайло Шаміс продемонстрував і свою систему. Вона вже застосовується на маршрутах №4 та №24.
За інформацією директора Луцького підприємства електротранспорту Івана Грицанчука, систему GPS-навігації, яку пропонує АТП №1, будуть впроваджувати і на ЛПЕ.

Зауважимо, нині ЛПЕ має більше сотні маршруток.
Однак, за словами директора «Візора» Степана Чухрія, системи, які пропонують опоненти, дещо поступаються візорівській. Мовляв кожен лучанин може зайти в інтернет і побачити, як рухаються маршрутки. Інші системи такої можливості не дають.

Втім заступник луцького міського голови Василь Байцим наголосив, що сперечатись не варто, адже мерія налаштована все-таки вирішити це питання.

«Диспетчеризація в місті буде. Є переможець тендеру – «Візор». Хоча є скарги на цю фірму. Нехай перевірять, наскільки законно проведений тендер», – сказав він.

Байцим також наголосив, що найближчим часом перевізники, які не хочуть купувати обладання у «Візора», повинні домовитись про інтеграцію даних зі своїх GPS-систем у систему «Візора», аби переможець тендеру надсилав зведені звіти у відділ транспорту мерії.

Директор «Візора» намагався переконати, що це проблемно, мовляв системи його конкурентів дещо несумісні із системою «МАК». Проте над цим вирішили попрацювати і зустрітись 1 березня.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...