• Головна
  • Від паркоматів залежить майбутнє одного із луцьких КП?
15:18, 21 лютого 2012 р.

Від паркоматів залежить майбутнє одного із луцьких КП?

У стінах Луцької міської ради обговорили звіт про фінансово-господарську діяльність КП «АвтоПаркСервіс». Про це йшлося під час засідання постійної депутатської комісії міської ради з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів, – інформує «Волинська правда».

Зауважимо, це підприємство було створене у 2008 році. Тоді у Луцьку мало постати 15 паркувальних майдачиків. Нині працює 5 майданчиків, 4 уже пройшли відповідні погодження, 1 проходить процедуру погодження.

Директор КП Олександр Кралюк розповів, що потрібно розробити концепцію паркування у місті Луцьку. Нині через збір за паркування підприємство щомісяця збирає 39 тисяч. У минулому році підприємство вийшло на прибуток. Чистий прибуток у 2011 році складає 468 тисяч гривень. Були виплачені борги, які склалися на початок 2010 року, які складали 118 тисяч гривень. Велика частина майданчиків є нерентабельними, тому там не збирають коштів, адже із деяких в місяць збиралося лише 3 гривні.

Наприклад, якщо паркувальні місця з’являться на Привокзальній площі. То, враховуючи культуру сплати за паркування, можна буде отримати 350 гривень в день.

Нині стоїть питання подальшої роботи підприємства. Адже, згідно із рішенням Кабміну слід встановити на парковках паркомати. Зауважимо, що один вартує 3, 5 тисяч євро. Проте на паркомати можна «навішати» велику кількість додаткових функцій: від сплати за квартиру і мобільний телефон і покупку квитків на автобуси. Кралюк каже, що для купівлі паркоматів можна залучити інвестора. Великі кошти на підприємстві також були витрачені на облаштування паркувальних майданчиків.

Розповів Кралюк і про необліковані кошти, які були виявлені однією із перевірок на підприємстві. Директор підприємства «АвтоПаркСервіс» Олександр Кралюк зауважив, що це були особисті кошти головного бухгалтера підприємства. Суд у цьому питанні став на бік підприємства. Проте депутати, наприклад, обранець луцької громади від ВО «Батьківщина» Юрій Корольчук зауважив, що такого не можна робити. Колегу підтримав і депутат від «Фронту Змін» Олександр Пиза.

Цікавили депутатів і цілком практичні питання, наприклад, шлагбауми на паркувальних майданчиках. Юрій Корольчук зауважив: чогось великого і позитивного для лучан це підприємство не робить. Мовляв, він був проти появи такого підприємства. «Доцільно цим займатися у місті?Навіщо дразнити людей?!», – зауважив обранець луцької громади. «Навіщо головна біль?!», – сказав Юрій Корольчук.

Заступник Луцької міської ради Василь Байцим зауважив, що у підприємства були борги, а тепер їх немає. А ще казав, що раніше це підприємство було у критичному стані. Депутат Олег Чернецький від фракції «Свобода» зауважив, що місця для парковки можна здати в оренду. «Має бути господар», – наголосив Чернецький. Василь Байцим зауважив, що бюджет Луцька отримує від підприємства копійки.

«Ми би не хотіли на свою шию зайві проблеми, а потім за них відповідати», – зауважив Олег Чернецький про роботу підприємства.

Додамо, що, наприклад, на Замковій площі за паркування збирається в середньому збирається 300 гривень в день. Такою інформацією поцікавився позафракційний депутат Антон Сосновський.

Олег Чернецький зауважив, що, враховуючи вартість одного паркомата у 3,5 тисячі євро, то на місці директора підприємства, він би написав заяву на звільнення. «Свободівець» зауважив, що потрібно знайти юридичну основу для можливості передачі місць для паркування в оренду. Депутат Сергій Григоренко із фракції ВО «Батьківщина» зауважив, що на місці директора він би просив пістолет з однією кулею.

Юрій Корольчук зауважив, що звіт варто прийняти до уваги, проте визнати роботу підприємства неефективною. Каже, що потрібно розглянути питання про доцільність роботи цього підприємства взагалі.

У підсумку обранці луцької громади прийняли звіт про фінансово-господарську діяльність КП «АвтоПаркСервіс» за 2011 рік. Далі депутати «схрестять списи» на засіданні сесії Луцької міської ради, яка має відбутися наприкінці лютого 2012 року. Очікується, що обговорення цього питання перейде в «балаган», адже у депутатів – чимало питань і думок із приводу функціонування «АвтоПаркСервіс».

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
live comments feed...