13:00, 27 квітня 2016 р.
За 2 тижні у Луцьку 5 разів проривало водопровід
Начальник відділу звернень громадян департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Тетяна Книш розповіла, щоз 11 по 24 квітня на адресу міської ради надійшло 810 телефонних звернень (в середньому 58 за добу), що майже вдвічі менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Традиційно більшість звернень стосувались роботи ДКП «Луцьктепло», житлово-комунальних господарств та відсутності електропостачання в будинках.
Чиновниця зауважила, що 23 квітня стався порив на Дубнівській насосній станції, через що був понижений тиск холодного водопостачання.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
20:15
11 грудня
20:23
9 грудня
live comments feed...