Начальник відділу муніципальної дружини Микола Корнейко розповів, що одним із напрямків роботи відділу муніципальної дружини є забезпечення дотримання вимог Правил благоустрою міста Луцька. Зокрема, розділ 8 зазначених правил чітко регулює розміщення та утримання об’єктів зовнішньої реклами в місті. Проте, на сьогодні ситуація, що склалася у сфері самовільного розміщення рекламоносіїв, є такою, що потребує покращення та вимагає нових підходів, спрямованих більше на профілактику та запобігання цих порушень.
Протягом 2011 року працівники відділу спільно з представниками ЖЕКів проводили об’їзди вулиць міста з метою очищення елементів благоустрою від незаконно розміщених оголошень. Усього за минулий рік співробітниками муніципальної дружини складено 39 протоколів.
З початку 2012 року інспекторами відділу за незаконне розміщення оголошень складено 11 протоколів за статтею 152 КУПАП. Також проведено ряд заходів з профілактики таких правопорушень. Було виготовлено соціальну рекламу про недопущення розміщення рекламних оголошень на світлових опорах та інших невизначених місцях, розміщено її і на сайті міської ради, рекламних відео екранах міста та в маршрутних таксі.
Визначені рекламні агентства, які займаються зовнішньою рекламою та направлені на їх адресу листи-попередження, у зміст яких включено як основні вимоги до розміщення та утримання зовнішньої реклами, так і розміри штрафних санкцій.
Ще одним питанням, яке потребує вирішення, є незаконне розміщення рекламно-інформаційних щитів про проведення в обласному центрі різного роду концертів, вистав, ярмарків.
Муніципальною дружиною підготовлено листи попереджувального характеру, адресовані керівникам установ, де відбуваються різного роду концерти, ярмарки та інші масові заходи, з проханням проводити роз’яснювальні роботи з організаторами цих заходів, на предмет дотримання вимог Правил благоустрою міста Луцька у сфері розміщення та утримання об’єктів зовнішньої реклами. Адже, як правило, організатори цих дійств в інших містах.
Своє незадоволення роботою луцьких муніципалів висловив перший заступник луцького міського голови Святослав Кравчук. Його підтримав луцький мер Микола Романюк. Мовляв, муніципали працюють уже рік, а покращень у місті у сфері «нічийних» рекламних оголошень немає. |