• Головна
  • Клин клином: із рекламою воюють рекламою
12:45, 28 лютого 2012 р.

Клин клином: із рекламою воюють рекламою

У Луцьку чиновники намагалися «клин клином вибивати». Аби переконати лучан не займатися самовільним розміщенням реклами, запустили відповідну соціальну рекламу.

Про це йшлося 28 лютого під час оперативної наради у мерії.

Начальник відділу муніципальної дружини Луцької міськради Микола Корнейко розповів, що боротьба із самовільним розміщенням реклами та оголошень була одним із ключових завдань за минулий рік. За словами чиновника, за 2011 рік його підрозділ спільно із представниками ЖЕКів проводили об’їзди вулиць, аби розчистити незаконно розміщені оголошення.

Так, за минулий рік муніципали склали майже 40 протоколів щодо самовільного розміщення рекламоносіїв. А вже за два місяці і 2012-го таких порушень зафіксували 11.

Переважно самовільним розміщенням реклами зловживають організатори масових заходів – усіляких концертів, вистав та ярмарків.

Як зауважив Корнейко, для боротьби із самовільним розміщенням реклами у мерії придумали «ноу-хау» за принципом клин клином вибивають. Чиновники розробили соціальну рекламу, яка виховує лучан. У ній, зокрема, йдеться про недопущення розміщенння реклами на стовпах та інших не призначених для цього місцях. Такі ролики розмістили на сайті міськради, демонстрували на екранах міста та в маршрутних таксі.

Натомість перший заступник Луцького міського голови Святослав Кравчукневдоволений роботою муніципальної дружини. Мовляв, усе місто заклеєне оголошеннями та плакатами, особливо у вихідні. «За рік практично нічого не зроблено», - обурюється Кравчук.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...