Лучанам пропонують новий логотип міста

Ініціативна група лучан, працівників відділу маркетингу компанії Modern-Expo Group, розкритикувала офіційний логотип та слоган Луцька, що створений декілька років тому. Маркетологи стверджують, що вони не відповідають вимогам часу, розробили альтернативні версії та запрошують містян до їх обговорення.

«У мене є претензії до слогану та логотипу «Луцьк – приємне відкриття», - заявив Микола Жичук, спеціаліст з маркетингу та реклами, начальник відділу маркетингу компанії Modern-Expo Group.-  Це щось на зразок «ЧАЕС – приємне закриття» або «Сільпо – приємне відкриття». Логотип – вершина айсберга, а насправді, потенційну привабливість для туристів, або інвесторів створює бренд, тобто вдале поєднання декількох мистецьких елементів. Таке враження, що орієнтуємося лише на Брест чи Люблін. Насправді цільова аудиторія набагато ширша, і до нас приїжджають люди з різних країн. Давайте звернемо увагу на бренди Амстердама , Нью-Йорка або Копенганена».

Ініціатори створення нового бренду відсьогодні розповсюдили в соцмережах  презентацію нового бачення бренду нашого міста та закликають активно долучатися до його обговорення.

Зокрема, на сторінці Volyn Marketing Hub йдеться:

Шановні лучани!

Сьогодні ми презентуємо нове бачення бренду нашого міста та закликаємо оновити бренд Луцька.

У сучасному інфопросторі конкурують не тільки компанії і продукти, але між собою борються міста та території. Населені пункти стають брендами. А будь-який успішний бренд має свій впізнаваний образ, відмінності від конкурентів, свою філософію, упаковку, стиль, позиціонування, унікальну торгову пропозицію... Це усе елементи брендингу. Сьогодні це все відноситься і до бренду міста.

Нині ми маємо час глобальної конкуренції міст і територій:

• за туристів 
• за увагу влади 
• за притік інвестицій 
• за кваліфікований персонал 
• за студентів 
• за творчу інтелігенцію

Бренд території - це образ, який забезпечує відміну її від інших, з одного боку, і дає загальне уявлення для всіх цільових аудиторій. Бренд міста повинен позиціонувати його, тобто візуальною мовою показувати цінність і унікальність для цільової аудиторії.

У Луцька уже існує бренд у вигляді ключа з позиціонуванням «Приємне відкриття». Після аналізу брендів інших міст України стало зрозуміло, що цей бренд Луцька є розпливчастим, не несе чітких меседжів та фактично може бути використаний в брендінгу будь-якої іншої території.

Після аналізу з’явилася ідея репозиціонування бренду міста Луцька.

Ідея бренда полягає в тому, що Луцьк – політичний, економічний, культурний та туристичний центр Волині. Місто з’їзду Європейських монархів. Слова з нашого неофіційного гімну від гурту "Чорні Черешні". Волинь – СТО лісів, СТО доріг, СТО озер, КОРОНОВАНА щедра земля, від Данила Короля, Галицько-Волинське князівство.

Шрифтова композиція напису, зберігаючи традиції, повторює написання шрифту, що використовується у написах «Луцьк» при в’їзді в місто. Таким чином, створюється не просто бренд на «пустому місці», а використовуються існуючі асоціації та контексти.

Кольорове рішення, з одного боку, відносить нас до традиції іконного розпису, а з іншого, - відсилає до специфічного кольору автомобільних вказівників пам’яток та визначних місць.

В перекладі при використанні латиницею бренд Луцька не втрачає основного значення та ефективно працюватиме з такою цільовою аудиторією як іноземці, особливо, інвестори. LUTSK - CAPITAL OF VOLYN! Луцьк – столиця Волині, Луцьк – її капітал!

Крім того, в бренд-бук Луцька увійшли карта історичної Волині, логістичне розташування, що показує відстані до найбільших транспортних хабів. Сама топографія підказує, що Волинь починається перед Новоградом Волинським та закінчується за Володимиром-Волинським, охоплює Волинську, Рівненську, частину Тернопільської, Хмельницької, Житомирської областей. А Луцьк є справжньою столицею цього регіону!

В брендбуці показано основні елементи, які увійшли у концепцію бренду Луцька – корона, замок та мальтійський хрест. Було підготовано інфографіку, яка може використовуватися в інформаційно-маркетингових матеріалах про наше місто, розроблені елементи айдентики, сувенірної продукції, використання рапорту з елементами фірмового стилю в внутрішній та зовнішній рекламі.

Також в бренд-бук увійшли цитати про Луцьк, як від лучан, так і від гостей міста, від студентів та пенсіонерів, від бізнесменів та чиновників, художників та музикантів, мешканців ДПЗ та сорокового…

Зразком для бренду Луцька виступили Європейські столиці, а нове позиціонування бренду уже отримало схвальні оцінки експертів.

Запрошуємо усіх небайдужих лучан підтримати ідею ребрендінгу, адже наше бажання любити та розвивати не просто «приємне відкриття», а СТОЛИЦЮ ВОЛИНІ!

Окрім того, на сайті Єдиної системи місцевих петицій зареєстрована пропозиція щодо оновлення логотипу міста.

Посилання на презентацію, яка демонструє, як виглядатиме новий логотип Луцька, можна переглянути тут.

При передруці матеріалу є обов’язковим посилання  на «0332.ua. Сайт міста Луцька».

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Коментарі

Коментарі призначені для обговорення, вияснення цікавих питань. Адміністрація сайту попереджає, що коментарі з використанням ненормативної лексики, пропагандою насилля та образою честі та гідності будуть видалятися.

Новини компаній
Сучасним дітям доступні десятки розваг - будь-які мультфільми завжди доступні в інтернеті, гаджети завжди під рукою, а іграшками завалені всі шафи. Батьки все частіше замислюються над тим, що подарувати, щоб захопити і розвинути творчі здібності своєї дитини. Паперовий альбом, олівці і фломастери не здивують дітей, тому що малювати можна за допомогою комп'ютерних програм або в додатку смартфона. На допомогу прийшла унікальна новинка - технологія малювання...
Новини компаній
Де купити гарну лампу для манікюру? Наша відповідь - магазин novinki.top. Ми пропонуємо унікальну розробку - LEDлампу «SUN», яка дозволяє висушити гель-лак за лічені секунди. Що таке лампа «SUN» і чим вона відрізняється від інших? Неповторний дизайн, в якому відсутнє дно. Для чого? Це дозволить робити не тільки якісний манікюр, але і педикюр. Чому варто купити саме лампу «SUN»? завдяки подвійному джерелу світла, лампа просушує всі популярні види гель-лаку;...
Новини компаній
Століття технологій захоплює не тільки дорослих. Більшість дітей з самого раннього віку піддаються впливу інтернету, онлайн-ігор і все менше проводять час на вулиці та зовсім перестають грати в розвиваючі ігри. Ви батьки, і вас не оминула ця проблема? Тоді спеціально для вас ми пропонуємо Magic Dough - пластилін для дитячої творчості, яким із задоволенням будуть займатися і малюки, і підлітки. Magic Dough - це набір для ліплення, який включає в себе інстру...
Новини компаній
Щодня людина стикається з проблемами, стресами і страхами. Якщо це дорослий, то впоратися з труднощами, що навалилися легше. Якщо ж проблеми наздоганяють дитину, то вона закривається в собі і намагається вийти з ситуації самостійно. Різноманітні тренінги та тести розробляються психологами для вирішення дитячих емоційних проблем. Технологія малювання на воді Ебру вважається ефективним інструментом з'ясування причин дитячих проблем. Яким чином малювання фарб...
Новини компаній
Рулетку із стопками вже дарували в 2017, вітрильник в пляшці в 2018, що дарувати в 2019? Геть банальщину в подарунках! Шарфики, шкарпеточки, запальнички, сувеніри-пилозбірники, магазинні картини і книжки, ручки і блокноти, сковорідки і набори ножів, усе це дарували Вам і вже не одного разу дарували Ви. Усе це нудно і буденно! Такі подарунки вже не викликають ані радості, ані здивування! А подарунок без емоцій – гроші на вітер! Адже так хочеться зробити при...
Новини компаній
Камера передає відеозображення на Ваш смартфон або будь-який інший пристрій. Ви можете бачити, що відбувається як в реальному часі, так і переглядати відеозапис пізніше. У чому плюси IP-камер? Уявіть, що Ви поїхали на роботу і забули: чи вимкнули праску. Або хвилюєтеся про збереження майна під час відпустки. У всіх цих ситуаціях Вас заспокоять IP-камери відеоспостереження. Камери легко встановлюються на стіні або на полиці шафи і передають інформацію на ве...
Суспільство
Онкохвора мама двох діток Тетяна Куценко з Нововолинська продовжує боротися за життя. Про свій  стан вона повідомиляє у Фейсбуці. “Основне лікування – хіміотерапія, а в моєму випадку таргет, поки діє. Операції лапароскопічні, абляції, на які я так мала багато надій, робити не буду, немає сенсу просто! Вся надія тільки на таргет “Ібранс” і Бога”, – написала вона. Жінка просить не зупиняти збір коштів. “Лікування допомагає, інших варіантів у мене просто нема...
Реклама
На сегодняшний день, самыми популярными видами кредитования среди населения в Украине являются микрокредиты. Они стремительно развиваются и завоевывают свое место на рынке кредитования. Список организаций, который предоставляют кредит онлайн на карту в Украине без отказа достаточно обширен https://vsecrediti.in.ua/kredit-onlajn-na-kartu-v-ukraine-bez-otkaza/. На сайте представлены наиболее надежные и стабильные кредиторы. Деньги онлайн так же безопасны, ка...
Реклама
Безусловно, каждый из вас хотя бы раз участвовал в мероприятии, которое было, откровенно говоря, ужасно скучным. Вначале вы надеетесь, что ведущий справится, однако через некоторое время вам гораздо интереснее вид за окном, игра в телефоне или рисунок в вашем блокноте. Человек, который не умеет удержать внимание слушателей, быстро начинает произносить речь только для себя. Как вызвать интерес аудитории? Что делать, чтобы слушатели не скучали? Посетите курс...