Лучанам пропонують новий логотип міста

Ініціативна група лучан, працівників відділу маркетингу компанії Modern-Expo Group, розкритикувала офіційний логотип та слоган Луцька, що створений декілька років тому. Маркетологи стверджують, що вони не відповідають вимогам часу, розробили альтернативні версії та запрошують містян до їх обговорення.

«У мене є претензії до слогану та логотипу «Луцьк – приємне відкриття», - заявив Микола Жичук, спеціаліст з маркетингу та реклами, начальник відділу маркетингу компанії Modern-Expo Group.-  Це щось на зразок «ЧАЕС – приємне закриття» або «Сільпо – приємне відкриття». Логотип – вершина айсберга, а насправді, потенційну привабливість для туристів, або інвесторів створює бренд, тобто вдале поєднання декількох мистецьких елементів. Таке враження, що орієнтуємося лише на Брест чи Люблін. Насправді цільова аудиторія набагато ширша, і до нас приїжджають люди з різних країн. Давайте звернемо увагу на бренди Амстердама , Нью-Йорка або Копенганена».

Ініціатори створення нового бренду відсьогодні розповсюдили в соцмережах  презентацію нового бачення бренду нашого міста та закликають активно долучатися до його обговорення.

Зокрема, на сторінці Volyn Marketing Hub йдеться:

Шановні лучани!

Сьогодні ми презентуємо нове бачення бренду нашого міста та закликаємо оновити бренд Луцька.

У сучасному інфопросторі конкурують не тільки компанії і продукти, але між собою борються міста та території. Населені пункти стають брендами. А будь-який успішний бренд має свій впізнаваний образ, відмінності від конкурентів, свою філософію, упаковку, стиль, позиціонування, унікальну торгову пропозицію... Це усе елементи брендингу. Сьогодні це все відноситься і до бренду міста.

Нині ми маємо час глобальної конкуренції міст і територій:

• за туристів 
• за увагу влади 
• за притік інвестицій 
• за кваліфікований персонал 
• за студентів 
• за творчу інтелігенцію

Бренд території - це образ, який забезпечує відміну її від інших, з одного боку, і дає загальне уявлення для всіх цільових аудиторій. Бренд міста повинен позиціонувати його, тобто візуальною мовою показувати цінність і унікальність для цільової аудиторії.

У Луцька уже існує бренд у вигляді ключа з позиціонуванням «Приємне відкриття». Після аналізу брендів інших міст України стало зрозуміло, що цей бренд Луцька є розпливчастим, не несе чітких меседжів та фактично може бути використаний в брендінгу будь-якої іншої території.

Після аналізу з’явилася ідея репозиціонування бренду міста Луцька.

Ідея бренда полягає в тому, що Луцьк – політичний, економічний, культурний та туристичний центр Волині. Місто з’їзду Європейських монархів. Слова з нашого неофіційного гімну від гурту "Чорні Черешні". Волинь – СТО лісів, СТО доріг, СТО озер, КОРОНОВАНА щедра земля, від Данила Короля, Галицько-Волинське князівство.

Шрифтова композиція напису, зберігаючи традиції, повторює написання шрифту, що використовується у написах «Луцьк» при в’їзді в місто. Таким чином, створюється не просто бренд на «пустому місці», а використовуються існуючі асоціації та контексти.

Кольорове рішення, з одного боку, відносить нас до традиції іконного розпису, а з іншого, - відсилає до специфічного кольору автомобільних вказівників пам’яток та визначних місць.

В перекладі при використанні латиницею бренд Луцька не втрачає основного значення та ефективно працюватиме з такою цільовою аудиторією як іноземці, особливо, інвестори. LUTSK - CAPITAL OF VOLYN! Луцьк – столиця Волині, Луцьк – її капітал!

Крім того, в бренд-бук Луцька увійшли карта історичної Волині, логістичне розташування, що показує відстані до найбільших транспортних хабів. Сама топографія підказує, що Волинь починається перед Новоградом Волинським та закінчується за Володимиром-Волинським, охоплює Волинську, Рівненську, частину Тернопільської, Хмельницької, Житомирської областей. А Луцьк є справжньою столицею цього регіону!

В брендбуці показано основні елементи, які увійшли у концепцію бренду Луцька – корона, замок та мальтійський хрест. Було підготовано інфографіку, яка може використовуватися в інформаційно-маркетингових матеріалах про наше місто, розроблені елементи айдентики, сувенірної продукції, використання рапорту з елементами фірмового стилю в внутрішній та зовнішній рекламі.

Також в бренд-бук увійшли цитати про Луцьк, як від лучан, так і від гостей міста, від студентів та пенсіонерів, від бізнесменів та чиновників, художників та музикантів, мешканців ДПЗ та сорокового…

Зразком для бренду Луцька виступили Європейські столиці, а нове позиціонування бренду уже отримало схвальні оцінки експертів.

Запрошуємо усіх небайдужих лучан підтримати ідею ребрендінгу, адже наше бажання любити та розвивати не просто «приємне відкриття», а СТОЛИЦЮ ВОЛИНІ!

Окрім того, на сайті Єдиної системи місцевих петицій зареєстрована пропозиція щодо оновлення логотипу міста.

Посилання на презентацію, яка демонструє, як виглядатиме новий логотип Луцька, можна переглянути тут.

При передруці матеріалу є обов’язковим посилання  на «0332.ua. Сайт міста Луцька».

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Коментарі

Коментарі призначені для обговорення, вияснення цікавих питань. Адміністрація сайту попереджає, що коментарі з використанням ненормативної лексики, пропагандою насилля та образою честі та гідності будуть видалятися.

Новини компаній
Камера передає відеозображення на Ваш смартфон або будь-який інший пристрій. Ви можете бачити, що відбувається як в реальному часі, так і переглядати відеозапис пізніше. У чому плюси IP-камер? Уявіть, що Ви поїхали на роботу і забули: чи вимкнули праску. Або хвилюєтеся про збереження майна під час відпустки. У всіх цих ситуаціях Вас заспокоять IP-камери відеоспостереження. Камери легко встановлюються на стіні або на полиці шафи і передають інформацію на ве...
Новини компаній
Novinki.top пропонує топ-5 необхідних речей для школи, які можна замовити в один клік і не нервувати біля прилавків магазинів. 1. Рюкзак Bobby Це рюкзак нового покоління з захистом від намокання і кишенькових злодіїв. Він має систему розподілу ваги, що є ідеальним варіантом для сучасного школяра. Багатошарові стіни вбережуть цінні речі від злодюжок, падінь і збільшать термін експлуатації найважливішого аксесуару для школи. Bobby зможуть гордо носити дітки...
Новини компаній
Стильне і надійне рішення Up-brella – це стильна парасолька зворотнього складання, дуже зручна у використанні. Це нове конструктивне рішення для захисту від дощу. Вона стане у нагоді у будь-яку зливу, град, сніг або вітер, що леденить. Ця незвичайна парасолька ніколи не залишить калюжу на Вашій підлозі, не намочить Вас і Ваш одяг. Адже це так неприємно! На Вас не впаде ні крапельки, коли Ви виходитимете з машини, з дома або заходитиме в магазин. Більше нія...
Суспільство
У Луцьку закривають ресторан “Patio di fiori”, який розміщений на вулиці Кравчука, 13. Про це повідомив власник закладу Володимир Пащенко на своїй сторінці у фейсбуці. “Друзі! Хочу повідомити, що після 5 років роботи ресторан Patio di fiori буде закрито. Дозвольте подякувати всім, хто був поруч з нами останні 5 років!” – написав чоловік.
Реклама
Что на повестке дня? Супер наряды круглосуточно - и на любой случай вы можете приобрести в нашем онлайн - магазине. Умные стили для работы, повседневные образы для отдыха и всплывающие костюмы для празднования – все это женская одежда от производителя. Срезы и подсказки новых ключевых элементов: что происходит сейчас и как это оформлено можно найти в электронном каталоге магазина. Как наряды влияют на карьеру женщины Тогда вы должны получить новую работу...
Пригоди
На Волині у селищі міського типу  Голоби Ковельського району пенсіонер 1940 року народження впав в колодязь з водою. Інцидент стався 14 серпня о 15:53  на вулиці Горького, – повідомили у прес-службі рятувальників. За викликом виїхали рятувальники 21-го Державного пожежно-рятувального поста смт Голоби Ковельського міськрайонного відділу Управління ДСНС у Волинській області. Бійці ДСНС за допомогою штурмової драбини спустились в колодязь, обв’язали чоловіка...
Новини компаній
Діти дорослішають на диво швидко. І все раніше і раніше починають прагнути до самостійності. Самостійно ходити в секцію, повертатися зі школи або грати на вулиці без нагляду. Навіть самий самовідданий батько не в змозі бути з дитиною кожну хвилину. Але для кожного з батьків завжди важливо знати, що дитина в безпеці. Смарт-годинник для дітей вирішують цю проблему. Вони дозволяють не тільки знати, де дитина, але і як і з ким він спілкується. Це сучасний кори...
Суспільство
У Луцьку на вулиці Мамсурова недалеко від місця зливу знайшли каналізаційний люк, з якого через верх витікають відходи. Про це на своїй сторінці у фейсбуці повідомив Сергій Шараєвський. За словами очевидців на це місце часом заїжджають автомобілі і   зливають відходи. Навколо розміщене стихійне сміттєзвалище.
Суспільство
У Луцьку зафіксували випадки проникнення до квартир людей  невідомих осіб, які представлялися контролерами ДКП «Луцьктепло». Про це повідомили у прес-службі підприємства. Для уникнення неприємностей людей просять звернути увагу на такі  пункти:  Один раз на рік працівники ДКП «Луцьктепло» повинні потрапити в помешкання споживача послуг підприємства для внутрішньоквартирної перевірки приладів обліку теплової енергії і гарячої води, та пересвідчтися чи не ві...