• Головна
  • Лучанам пропонують новий логотип міста
11:55, 14 грудня 2016 р.

Лучанам пропонують новий логотип міста

Ініціативна група лучан, працівників відділу маркетингу компанії Modern-Expo Group, розкритикувала офіційний логотип та слоган Луцька, що створений декілька років тому. Маркетологи стверджують, що вони не відповідають вимогам часу, розробили альтернативні версії та запрошують містян до їх обговорення.

«У мене є претензії до слогану та логотипу «Луцьк – приємне відкриття», - заявив Микола Жичук, спеціаліст з маркетингу та реклами, начальник відділу маркетингу компанії Modern-Expo Group.-  Це щось на зразок «ЧАЕС – приємне закриття» або «Сільпо – приємне відкриття». Логотип – вершина айсберга, а насправді, потенційну привабливість для туристів, або інвесторів створює бренд, тобто вдале поєднання декількох мистецьких елементів. Таке враження, що орієнтуємося лише на Брест чи Люблін. Насправді цільова аудиторія набагато ширша, і до нас приїжджають люди з різних країн. Давайте звернемо увагу на бренди Амстердама , Нью-Йорка або Копенганена».

Ініціатори створення нового бренду відсьогодні розповсюдили в соцмережах  презентацію нового бачення бренду нашого міста та закликають активно долучатися до його обговорення.

Зокрема, на сторінці Volyn Marketing Hub йдеться:

Шановні лучани!

Сьогодні ми презентуємо нове бачення бренду нашого міста та закликаємо оновити бренд Луцька.

У сучасному інфопросторі конкурують не тільки компанії і продукти, але між собою борються міста та території. Населені пункти стають брендами. А будь-який успішний бренд має свій впізнаваний образ, відмінності від конкурентів, свою філософію, упаковку, стиль, позиціонування, унікальну торгову пропозицію... Це усе елементи брендингу. Сьогодні це все відноситься і до бренду міста.

Нині ми маємо час глобальної конкуренції міст і територій:

• за туристів 
• за увагу влади 
• за притік інвестицій 
• за кваліфікований персонал 
• за студентів 
• за творчу інтелігенцію

Бренд території - це образ, який забезпечує відміну її від інших, з одного боку, і дає загальне уявлення для всіх цільових аудиторій. Бренд міста повинен позиціонувати його, тобто візуальною мовою показувати цінність і унікальність для цільової аудиторії.

У Луцька уже існує бренд у вигляді ключа з позиціонуванням «Приємне відкриття». Після аналізу брендів інших міст України стало зрозуміло, що цей бренд Луцька є розпливчастим, не несе чітких меседжів та фактично може бути використаний в брендінгу будь-якої іншої території.

Після аналізу з’явилася ідея репозиціонування бренду міста Луцька.

Ідея бренда полягає в тому, що Луцьк – політичний, економічний, культурний та туристичний центр Волині. Місто з’їзду Європейських монархів. Слова з нашого неофіційного гімну від гурту "Чорні Черешні". Волинь – СТО лісів, СТО доріг, СТО озер, КОРОНОВАНА щедра земля, від Данила Короля, Галицько-Волинське князівство.

Шрифтова композиція напису, зберігаючи традиції, повторює написання шрифту, що використовується у написах «Луцьк» при в’їзді в місто. Таким чином, створюється не просто бренд на «пустому місці», а використовуються існуючі асоціації та контексти.

Кольорове рішення, з одного боку, відносить нас до традиції іконного розпису, а з іншого, - відсилає до специфічного кольору автомобільних вказівників пам’яток та визначних місць.

В перекладі при використанні латиницею бренд Луцька не втрачає основного значення та ефективно працюватиме з такою цільовою аудиторією як іноземці, особливо, інвестори. LUTSK - CAPITAL OF VOLYN! Луцьк – столиця Волині, Луцьк – її капітал!

Крім того, в бренд-бук Луцька увійшли карта історичної Волині, логістичне розташування, що показує відстані до найбільших транспортних хабів. Сама топографія підказує, що Волинь починається перед Новоградом Волинським та закінчується за Володимиром-Волинським, охоплює Волинську, Рівненську, частину Тернопільської, Хмельницької, Житомирської областей. А Луцьк є справжньою столицею цього регіону!

В брендбуці показано основні елементи, які увійшли у концепцію бренду Луцька – корона, замок та мальтійський хрест. Було підготовано інфографіку, яка може використовуватися в інформаційно-маркетингових матеріалах про наше місто, розроблені елементи айдентики, сувенірної продукції, використання рапорту з елементами фірмового стилю в внутрішній та зовнішній рекламі.

Також в бренд-бук увійшли цитати про Луцьк, як від лучан, так і від гостей міста, від студентів та пенсіонерів, від бізнесменів та чиновників, художників та музикантів, мешканців ДПЗ та сорокового…

Зразком для бренду Луцька виступили Європейські столиці, а нове позиціонування бренду уже отримало схвальні оцінки експертів.

Запрошуємо усіх небайдужих лучан підтримати ідею ребрендінгу, адже наше бажання любити та розвивати не просто «приємне відкриття», а СТОЛИЦЮ ВОЛИНІ!

Окрім того, на сайті Єдиної системи місцевих петицій зареєстрована пропозиція щодо оновлення логотипу міста.

Посилання на презентацію, яка демонструє, як виглядатиме новий логотип Луцька, можна переглянути тут.

Лучанам пропонують новий логотип міста, фото-1

При передруці матеріалу є обов’язковим посилання  на «0332.ua. Сайт міста Луцька».

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...