• Головна
  • Як розвинути бізнес в Facebook та Instagram?
Майстер-клас
15:00, 15 грудня 2016 р.

Як розвинути бізнес в Facebook та Instagram?

Майстер-клас

На зустрічі у клубі маркетологів Volyn Marketing Hub розповіли про те, як правильно використовувати соціальні мережі для бізнесу.

Спікер хабу Андрій Гонковський, який є керівником київського SMM-агентства «G-tag», співзасновником інтернет-магазину квітів «Saval Flowers» та власником низки тематичних співтовариств в соціальній мережі «Вконтакте», поділився досвідом просування компанії в інтернет-мережах. 

SMM-3 (1)

SMM-3 (1)

 Власне, SMM,що є абревіатурою англомовної фрази “social media marketing”, українською так і означає «просування сайтів в соціальних мережах, на форумах, на порталах». 

На думку Андрія Гонковського, Фейсбук та Інстаграм наразі є найбільш популярним та вдалим вибором для тих, хто усвідомлює масштаби можливостей соцмереж у пошуку клієнтської бази.

Тому він акцентував увагу на питаннях контенту, методах просування і сервісах саме у цих двох мережах. За його словами, спочатку треба визначити цілі і проаналізувати цільову аудиторію сайту. Тоді скласти контент-план , де вказати кількість, тематику постів та частоту їх появи.

«Рекомендую робити від одного до 5 постів у день, -радить спікер. – Причому обов’язково орієнтуватись на цільову аудиторію. Тобто як вона живе, коли буває он-лайн та має вільний час. Розглянемо це на прикладі ФБ.  Наприклад, якщо взяти цільову аудиторію, що йде на роботу на 9 годин і повертається о 18-й, ми розуміємо, що зазвичай зранку, коли ці люди одягаються, вони дотягуються до телефона і відкривають Інстаграм. У ФБ в цей час мало хто заходить. Людина збирається на роботу, швидко їсть, їде в транспорті, доїжджає до роботи, вмикає комп і відкриває Фейсбук. Саме в цей час ми повинні з’явитися в її новинній стрічці. Це підтверджує статистика, оскільки у нас є близько  15 відповідних проектів і ми постійно проводимо аналіз. Згідно наших досліджень,ми склали графік, коли наша цільова аудиторія заходить в онлайн. Перший пост – 9-9,30, другий –коли людина приходить на обід, тобто 12-13.30, третій –коли людина повернулась додому, відпочиває і відкриває ФБ. Якщо ми говоримо про Інстаграм, то пік відвідуваності його–о 7 ранку та 11 ночі», - розповів Андрій Гонковський.

Варто відзначити, що лекція про SMM у Volyn Marketing Hub, яка відбулась в приміщенні автоцентру «Renault», що на вулиці Дубнівській, 16, привернула увагу не лише маркетологів Луцька та області, а й підприємців, керівників, менеджерів і навіть студентів. Більше 70 людей виявили бажання дізнатися більше про цю популярну методику розкрутки сайтів.

Як розвинути бізнес в Facebook та Instagram?, фото-2

«Все стисло, лаконічно, по суті, багато інформації, ефективна подача», -ділиться враженнями Костянтин, слухач лекції.

«А мені сподобався цікавий підхід, і отримані знання я постараюсь використати на практиці», -каже Тетяна, інтернет-маркетолог.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...