• Головна
  • Чи підвищуватиме ПриватБанк комісію за "комуналку"?
15:44, 28 грудня 2016 р.

Чи підвищуватиме ПриватБанк комісію за "комуналку"?

Державний ПриватБанк залишається єдиним системним українським банком, у якого тарифи на проведення комунальних платежів та інші послуги фізичним особам доступні всім категоріям населення та істотно нижчі від середнього показника на ринку.

Про це повідомляє прес-служба ПриватБанку в Луцьку.

Зокрема, найближчим часом правління ПриватБанку не планує переглядати вартість платежів, щоб забезпечити можливість користуватися сучасними послугами банку максимальній кількості українців, у тому числі, й соціально незахищеним верствам населення.

- Завдяки нашим передовим технологіям, широкій мережі терміналів самообслуговування, зручному електронному банку собівартість транзакції в ПриватБанку нижча, ніж в інших банків, – зазначив керівник роздрібного бізнесу банку Олексій Шабан. – Ми можемо собі дозволити працювати ефективно, не підвищуючи тарифів на платежі, багато з яких завжди були, в першу чергу, «соціальними».

Також ПриватБанк зберігає нульові тарифи на комунальні платежі для власників пенсійних карток. Без комісій приймаються й платежі на адресу постачальників комунальних послуг, які мають прямі договори з банком.

Окрім того, з 1 січня 2017 року ПриватБанк буде без додаткових комісій приймати платежі від тих, у кого немає рахунку або пластикової картки банку.

Нині, в разі оплати комунальних платежів у касах банку, тарифи на  них становлять від 1% від суми (за воду, електроенергію та тепло) до 3 гривень (за газ та інші комунальні послуги).

Щодо оплати «комуналки» через термінал самообслуговування тариф банку - 2 гривні на всі види платежів, а в Приват24 на комунальні платежі діє єдиний тариф у розмірі 1 гривня.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...