15:44, 28 грудня 2016 р.
Чи підвищуватиме ПриватБанк комісію за "комуналку"?
Державний ПриватБанк залишається єдиним системним українським банком, у якого тарифи на проведення комунальних платежів та інші послуги фізичним особам доступні всім категоріям населення та істотно нижчі від середнього показника на ринку.
Про це повідомляє прес-служба ПриватБанку в Луцьку.
Зокрема, найближчим часом правління ПриватБанку не планує переглядати вартість платежів, щоб забезпечити можливість користуватися сучасними послугами банку максимальній кількості українців, у тому числі, й соціально незахищеним верствам населення.
- Завдяки нашим передовим технологіям, широкій мережі терміналів самообслуговування, зручному електронному банку собівартість транзакції в ПриватБанку нижча, ніж в інших банків, – зазначив керівник роздрібного бізнесу банку Олексій Шабан. – Ми можемо собі дозволити працювати ефективно, не підвищуючи тарифів на платежі, багато з яких завжди були, в першу чергу, «соціальними».
Також ПриватБанк зберігає нульові тарифи на комунальні платежі для власників пенсійних карток. Без комісій приймаються й платежі на адресу постачальників комунальних послуг, які мають прямі договори з банком.
Окрім того, з 1 січня 2017 року ПриватБанк буде без додаткових комісій приймати платежі від тих, у кого немає рахунку або пластикової картки банку.
Нині, в разі оплати комунальних платежів у касах банку, тарифи на них становлять від 1% від суми (за воду, електроенергію та тепло) до 3 гривень (за газ та інші комунальні послуги).
Щодо оплати «комуналки» через термінал самообслуговування тариф банку - 2 гривні на всі види платежів, а в Приват24 на комунальні платежі діє єдиний тариф у розмірі 1 гривня.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
20:23
9 грудня
15:24
9 грудня
15:00
9 грудня
23:44
6 грудня
ТОП новини
live comments feed...