• Головна
  • Як спрацював луцький ЦНАП у минулому році?
12:22, 18 січня 2017 р.

Як спрацював луцький ЦНАП у минулому році?

Члени Луцького міського виконавчого комітету відзначили ефективну роботу Департаменту «Центр надання адміністративних послуг».

Директор Департаменту ЦНАП Лариса Карп’як повідомила, що на сьогодні, за даними електронної черги, щоденно ЦНАП відвідує в середньому від 800 до 1000 відвідувачів, в окремі дні цей показник сягав понад 1000 осіб.

«Кількість послуг впродовж 2016 року зросла. Станом на 1 січня 2015 року перелік послуг складав – 289. На даний час у ЦНАПі міста Луцька надається 306 послуг. Показовою є статистика роботи ЦНАП за звітний період. Так, протягом  2016 року до ЦНАП у місті Луцьку звернулось 213 070 (у 2015 році – 211 769) суб’єктів звернень. Завдячуючи злагодженій роботі адміністраторів ЦНАП та суб’єктів надання адміністративних послуг надходження до бюджету Луцька від надання послуг становило майже 19 млн. грн. ( у 2015 році – 12,7 млн грн). Тобто дохід від надання послуг зріс на 33 відсотки, хоча на ряд послуг плату відмінено або зменшено. За 2016 рік  якість надання  адміністративних послуг оцінило 116217 відвідувачів. Позитивно оцінило якість надання послуг 97,4 відсотків, негативно – 2,6 відсотки. Хоча в 2015 році кількість негативних відгуків становила 1,2 відсотки», - розповіла про основні параметри роботи ЦНАП Лариса Карп’як.

Члени виконкому позитивно оцінили роботу Департаменту та відзначили, що Луцький ЦНАП – один з найпрогресивніших в Україні за якістю надання адмінпослуг.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...