17:50, 26 січня 2017 р.
"Зупиніться, будь ласка!" А водій-то "по часу" не встигає...
Сьогодні у мережі Фейсбук лучанка Olena Levyvhkina розмістила повідомлення про водіїв "маршруток" та їхній жахливий "сервіс".
Про це вона написала на своїй сторінці у соцмережі.
"Шановні водії маршруток №10,11! Вчора о 19-10 біля школи №24 на зупинці стояли діти і спиняли маршрутку, на що водії даних маршрутів не звертали уваги (ситуація повторюється не одноразово). Коли на кінцевій зупинці запитуєш: « Чому ви не зупинились?». Водій відповідає: «Не встигаю по часу….». Я, звичайно, розумію що дві гривні для вас не заробіток, а тим більше навіщо на морозі забирати дітей (не ваші). Ви лише ставите питання про збільшення вартості проїзду, а про якість своїх послуг забуваєте (чисті маршрутки; про куріння в спеціально відведених місцях, а не в транспорті; безпечний перевіз людей; видача проїзних квитків, не хамське відношення). Прошу звернути увагу міської ради на стан транспорту при видачі дозволів на перевезення пасажирів", - написала обурена лучанка.
Повністю її підтримуємо. Про яке підвищення плати за проїзд може йти мова, якщо таке "обслуговування"?
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
22:22
29 листопада
14:23
29 листопада
5 освітніх проєктів від ЄС: можливості для молоді та дорослих у воєнний час
Партнерський матеріал
11:00
29 листопада
10:28
29 листопада
20:53
27 листопада
live comments feed...