17:18, 6 березня 2017 р.
Знаєш усе про конфлікти? Можеш спокійно виходити заміж (ФОТО)
Вихідний для журналіста - це як луцькі дороги без вибоїн (така ж світла мрія). Так вже склались обставини чи зійшлись зорі, що журналістам нашого сайту випала насолода мати вихідний. Проте, полежати на дивані, чи подивитися фільми у компанії друзів - то не про нас. Спокуса затаїлась на сторінках волинських видань, які сповістили про те, що у неділю, 5 березня, відбудеться безкоштовний тренінг.
Так, до Луцька завітали профі із багаторічним досвідом, які розповіли лучанам як легко вийти із конфліктних ситуацій із користю для себе.
Тренінг на тему " Конфлікти у спілкуванні: розпізнай і отримай користь" організувала асоціація "Луцький IT - кластер", а спонсорами були Віктор Левандовський, CEO Internetdevels та Дмитро Кушнір, VPLuxoft.
Поділитися досвідом та секретами успіху завітали до Луцька Сергій НОВІК (сертифікований бізнес-тренер Навчального Центру Luxoft, автор і ведучий тренінгів з усвідомленої комунікації, особистої ефективності і управління персоналом, має 15-річний досвід керування проектами в IT і телекомунікаціях, протягом останніх 6 років розробляє і веде soft-skills тренінги) та Маріанна КОНІНА (жінка, що має 13 років досвіду у галузі комунікації, PR-Director Luxoft Eastern Europe, ІТ-компанії зі світовим ім’ям).
***
Якщо відверто, я не дуже хотіла "віддавати" свій довгоочікуваний вихідний день. До того ж, не проти була б повалятись у ліжку, запихаючись приготованими мамою пиріжками із сиром. Проте, моя колега наполягла на тому, що безкоштовні тренінги за участю таких відомих людей - велика рідкість у нашому провінційному Луцьку і досвід, отриманий на заході, обов'язково згодиться мені у майбутньому. Бо конфлікти у сімейному житті - то часте явище, а так, як я "молода й зелена" - слід уже накопичувати 100500 відмазок, щоб уникнути биття посуду.
На диво, людей у актовій залі СНУ було доволі багато. Чи то у них була така ж "настирлива" колега, чи їм справді не було чим зайнятись у неділю. Обговорювали усе: і фактори агресії, і реакцію на конфлікти, а також конфліктні ситуації, що виникають у реальному житті і навіть зачепили Вовочку й Петрика, що не змогли поділити велосипед.
Натомість пані Маріанна розповіла усі секрети, як скласти враження на майбутнього роботодавця і що не варто робити й говорити, влаштовуючись на роботу. Так, жінка зазначила, що в процесі співбесіди слід 80% інформації слухати і лишень 20% - говорити.
"Якщо, написавши резюме, ви не захочете взяти себе на роботу - нікому його не показуйте", - поділилася PR-Director Luxoft Eastern Europe. Також вона зазначила, що для того, аби створити перше враження, потрібно лише 10 хвилин, решта часу існує для того, щоб його зіпсувати.
***
Смачна кава, печиво та мої улюблені цукерки з кокосом - було тим, що замінило мені мамині пиріжки (Мамо, не злись. Ти ж знаєш, цукерки - то моя слабкість). Проте, вийшовши із тренінгу о 18:00, мені зовсім не було шкода неділі, яку я віддала на те, щоб навчитись файно конфліктувати. Сьогодні ж, їдучи у "забитій" маршрутці, виникало безліч конфліктних ситуацій, проте я знайшла в собі сили від них "втекти із користю для себе". Так, безумовно, неділя минула без мого вірного друга - ліжка, але тепер можна виходити заміж і конфліктувати із користю для себе.
Текст та фото: Анастасія Качина
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
22:22
29 листопада
14:23
29 листопада
5 освітніх проєктів від ЄС: можливості для молоді та дорослих у воєнний час
Партнерський матеріал
11:00
29 листопада
10:28
29 листопада
20:53
27 листопада
live comments feed...