• Головна
  • Що турбує лучан і змушує звертатись у службу оперативного реагування?
16:28, 7 березня 2017 р.

Що турбує лучан і змушує звертатись у службу оперативного реагування?

Від 27 лютого до 5 березня на гарячу лінію "15-80"  надійшло 506 дзвінків. Найбільше звернень (123) стосувалося роботи ДКП «Луцьктепло».

Про це стало відомо 7 березня під час оперативної наради в Луцькій міськраді.

Директор департаменту "Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку" Лариса Карп’як доповіла, що найбільше звернень на лінію "15-80" телефонували щодо роботи ДКП "Луцьктепло". Таких дзвінків загалом зафіксовано 123, 33 із яких були з проханням зменшити температуру опалення  у житлових приміщеннях. Також були і такі, що навпаки скаржились на холод у помешканнях.

Директорка департаменту також повідомила, що 72 дзвінки стосувалися житлово-комунальної сфери. Так, отримували повідомлення, що з будинків на вулиці Лесі Українки, 59 та 61 випадає штукатурка і цегла, а в 16 будинку з балкону відпадають частини бетону прямо на перехожих. А мешканці будинку на Дубнівській, 12 переймаються виникненням тріщин на стінах, які з’явилися через перепланування приміщення на першому поверсі.

Усі звернення були взяті до уваги представниками місцевої влади.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
live comments feed...