Спочатку слово надали представникам міської влади Олександру Озіновичу та заступнику міського голови Сергію Григоренку.
Олександр Озінович розповів, що міська влада проводила власний обрахунок пасажиропотоку, який не збігся з тими результатами, які надали перевізники. Обрахунок проводився за табличним методом: біля передніх і задніх дверей маршрутки сиділи люди, які записували кількість пасажирів, які їдуть за звичайним тарифом, школярів та пільгові категорії пасажирів. За його словами, собівартість перевезення коливається від 2 гривень 28 копійок до 4 гривень 54 копійок, а середня вартість – 3 гривні 88 копійок.
Заступник міського голови Сергій Григоренко сказав, що громадські слухання – це певний майданчик, де перевізники почують про недоліки своєї роботи. Зі слів Григоренка, водії недотримуються графіку руху, не надають квитки, хоча пасажири також в цьому винні. Але він подякував перевізникам за їхню роботу, бо незважаючи на всі проблеми - "місто їздить". Також він сказав, що незважаючи на договори про маршрути, перевізники "йдуть на зустріч" і продовжують маршрути до сіл, з якими об’єднується Луцьк, не відмовляють перевізники і в наданні транспорту, коли він необхідний для проведення різних заходів.
Заступник міського голови зазначив, що процес подорожчання в інших містах розпочався вже давно, проте там він заполітизований. Він погодився, що тариф можна підвищити до 4 гривень, але не до п'яти, як того хочуть перевізники.
За інформацією представника перевізників Юрія Дівицького, по місту курсує 220 автобусів, 30 з яких вже "пережили" капітальний ремонт. За його словами, вартість перевезення прив’язується до вартості палива, запчастин.
"Як можна оновити рухомий склад автобусів, коли автобус марки "Богдан" коштує 1,5-2 мільйони гривень?" - запитує перевізник.
Як сказав представник перевізників, на сьогоднішній день 90 %транспорту потребує капітального ремонту, оновлення рухомого складу немає і якщо не підвищити вартості проїзду – транспорту в місті не буде.
"Не важливо, чи пофарбований автобус, чи ні. Головне, щоб він був технічно справним і безпечним для пасажирів", - підсумував Юрій Дівицький.
Предсталяючи пасажирів, громадський активіст Віталій Затіраха висловив сумніви щодо правильності розрахунків міської ради. Він сказав, що перевізники не ведуть облік пасажиропотоку та завищують вартість пального. За його словами, тариф потрібно знижувати, а не підвищувати.