
11:52, 19 квітня 2017 р.
То навіщо потрібні валідатори, якщо ними не користуються?
Відносно нещодавно кондуторів у тролейбусах зобов'язали видавати не лише звичайний квиток, а й електронний, що, теоеретично, мало б показати реальну картину щодо пасажиропотоку.
Але чи насправді валідатори є настільки ефективними, як було заявлено?
Громадський активіст Михайло Шелеп на своїй сторінці у Фейсбук повідомляє: "Зранку сідаю в тролейбус №15 (номер на кузові 225). Провідниця видає мені старий квиток. Запитую де валідатор?
У відповідь: "Є, але людей багато, тому нема коли із ним возитись. Тож він тільки для тестування потрібен. Буде менше людей то видаватиму і другі квитки."
І після цього жіночка із валідатором за плечима пішла далі обілечувати пасажирів".
Пан Михайло резонно зауважує, що у чому ж тоді насправді суть тестування валідаторів і що воно повинно показати?
Бо, судячи з роботи кондукторів, кількість пасажирів по обох видах квитків точно не буде співпадати...
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
21:00
16 травня
08:56
16 травня
14:49
14 травня
09:55
14 травня
20:58
12 травня
13:56
12 травня
live comments feed...