
11:52, 19 квітня 2017 р.
То навіщо потрібні валідатори, якщо ними не користуються?
Відносно нещодавно кондуторів у тролейбусах зобов'язали видавати не лише звичайний квиток, а й електронний, що, теоеретично, мало б показати реальну картину щодо пасажиропотоку.
Але чи насправді валідатори є настільки ефективними, як було заявлено?
Громадський активіст Михайло Шелеп на своїй сторінці у Фейсбук повідомляє: "Зранку сідаю в тролейбус №15 (номер на кузові 225). Провідниця видає мені старий квиток. Запитую де валідатор?
У відповідь: "Є, але людей багато, тому нема коли із ним возитись. Тож він тільки для тестування потрібен. Буде менше людей то видаватиму і другі квитки."
І після цього жіночка із валідатором за плечима пішла далі обілечувати пасажирів".
Пан Михайло резонно зауважує, що у чому ж тоді насправді суть тестування валідаторів і що воно повинно показати?
Бо, судячи з роботи кондукторів, кількість пасажирів по обох видах квитків точно не буде співпадати...
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
13:40
Вчора
23:53
3 березня
Мінеральні добрива та їх види
Новини компаній
16:38
28 лютого
14:05
28 лютого
live comments feed...