22:09, 19 квітня 2017 р.
Лучанам повідомили, куди поскаржитися на неякісну «комуналку»
Звернувшись на гарячу лінію Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг (НКРЕКП), українці зможуть поскаржитися на неякісні житлово-комунальні послуги.
Про це інформує «Teplo».
Для того, щоб зв'язатися з фахівцями, споживачам необхідно зателефонувати за номером (044) 204-70-72.
Зазначається, що новий сервіс структурований таким чином:
- за окремими сферами регулювання (електрична енергія, природний газ, теплова енергія, централізоване водопостачання та водовідведення);
- за категоріями споживачів (фізична особа, юридична особа);
- за категоріями питань (від укладення договору і приєднання до структури тарифів і заходів з енергоефективності).
Таким чином, у громадян з'явиться можливість в автоматичному режимі отримати відповіді на більш ніж 50 актуальних питань, регулювання яких належить до компетенції НКРЕКП, і, в разі необхідності, - консультацію експерта профільного структурного підрозділу регулятора.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
20:15
11 грудня
20:23
9 грудня
15:24
9 грудня
15:00
9 грудня
ТОП новини
live comments feed...