11:03, 22 квітня 2017 р.
У Луцьку обрали переможців Конкурсу туристичних проектів
Проведення фестивалів у Замку Любарта; встановлення велозон, створення відпочинкової зони на березі річки Стир, проведення нічної театральної екскурсії містом, виготовлення відео промороликів, тощо. Ці та інші ідеї стали переможцями Конкурсу соціальних проектів (пітчинг) туристичного спрямування, який оголосила Луцька міська рада у партнерстві з програмою «Активні громадяни» від Британської ради в Україні та ГО «Молодіжна платформа».
Про це стало відомо у п’ятницю, 21 квітня, - інформують партнери конкурсу.
«Сьогодні, більше тридцяти активних лучан презентували свої ідеї, спрямовані на підвищення туристичної привабливості нашого міста, перед членами конкурсної комісії. У результаті, було відібрано дев’ять найкращих проектів. Водночас, зауважу, що усі представлені ініціативи цікаві та креативні, але бюджет Конкурсу є обмежений і ми, на жаль, не можемо підтримати всі проектні заявки», - зазначив один з організаторів Конкурсу, голова ГО «Молодіжна платформа» Захар Ткачук.
Переможцями конкурсу стали такі ідеї: проведення вечірніх театралізованих екскурсій (Богдан Климчук); виготовлення та поширення 7 відеороликів про цікаву історію Луцька (Руслана Порицька); розробка унікального шрифту міста (Кирило Ткачов), створення та встановлення «Світло-тіньова мапа Луцька» (Марія Назарчук); проведення фестивалю документальних фільмів у Замку Любарта «Lampa doc» (Дмитро Безвербний); створення рекреаційної зони на березі річки Стир (Олександра Гусар); проведення фестивалю «Середньовічний Лучеськ» (Микола Ващук); створення антивандальної дошки (ТарасПахолюк); встановлення велопарковок у Старому місті (Олександр Струк).
«Дякую усім учасникам конкурсу за креативність та готовність змінювати наше місто на краще. Ви великі молодці! Хай автори тих проектів, які не перемогли, не засмучуються. Нині триває оголошення на Конкурс місцевих громадських ініціатив. Раджу вам подати свої ідеї ще й туди», - зазначила начальник Управління туризму та промоції Луцької міської ради Катерина Теліпська.
Нагадаємо, що Конкурс соціальних проектів (пітчинг) – це ініціатива, яка має на меті підвищити туристичну привабливість Луцька, завдяки ініціативам, які будуть реалізовані активними лучанами. Наразі, загальний бюджет Конкурсу складає 200 тис. грн: 100 000 грн надає Управління туризму та промоції міста Луцької міської ради , а ще 100 000 грн - Британська Рада в Україні.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
20:23
9 грудня
15:24
9 грудня
15:00
9 грудня
23:44
6 грудня
ТОП новини
live comments feed...