• Головна
  • Нарікання лучан на місцеві маршрутки перевізник пояснює одним - несправністю GPS
10:44, 17 травня 2017 р.

Нарікання лучан на місцеві маршрутки перевізник пояснює одним - несправністю GPS

Впродовж 4 місяців 2017 року від лучан надійшло 123 звернення зі скаргами на місцеві маршрутні автобуси, більше половини із них стосуються порушення розкладу руху. Натомість перевізник вперто наголошує, що проблема лише у несправності GPS-обладнання, - інформує ІА «0332.ua».

Про це йшлося під час засідання виконавчого комітету Луцької міської ради.

Так, управлінням транспорту та зв’язку з початку 2016 року було видано 6 приписів про усунення порушень умов договору на перевезення пасажирів. Такі приписи були викликані тим, що з 1 січня до 30 квітня 2017 року з числа тих автобусів, які відображалися в системі моніторингу, виконання графіків руху за кількістю виходів на рейси по підприємству становить лише 78,58%.

Крім того, до служби оперативного реагування «15-80» за період за 4 місяці надійшло 123 звернення. З них 68 скарг стосуються порушень розкладу руху. 

Отож, за інформацією управління транспорту та зв’язку, перевізник ТзОВ «Санрайз» не виконує два пункти договору, які є чи не найважливішими. Зокрема, в системі моніторингу щодня фіксується відсутність відображення 20-25 автобусів на мапі, що свідчить про відсутність працездатного обладнання в салонах транспортних засобів. До того ж, виконання розкладу руху автобусами, що відображались в системі моніторингу, складає 78,58% при нормі 95%. 

Водночас, за словами директора ТзОВ «Санрайз» ЛТД Юрія Девіцького, їхнє товариство здійснює перевезення пасажирів автобусами на маршрутах № 1, 2, 8, 10, 12, 16, 17, 22, 22а. На кожному маршруті працює ТЗ для перевезення пасажирів з обмеженими можливостями, усі водії забезпечені необхідними документами, а в салоні автобусу розміщена додаткова інформація. Крім того, на підприємстві працює 141 водій і заборгованостей по зарплатні вони не мають. До того ж, каже Девіцький, всі автобуси відповідають екологічним стандартам не нижче Євро-2, а в результаті діяльності підприємство сплатило 1,4 мільйона гривень податків, з яких 958 тисяч впродовж останніх 4 місяців.

Більше того, за словами Юрія Девіцького, згідно з диспетчерськими журналами, виконання рейсів є не нижче 95%. Тож, основна проблема полягає не у роботі підприємства, а в несправності GPS-обладнання, яке постійно виходить з ладу і не відображає руху автобусу. У 2012 році, додає Девіцький, компанія «Візор» запропонувала встановити смартфони китайського виробництва, які уже вичерпали свій ресурс і ремонту фактично не підлягають. 

Не задоволено на такі пояснення відповів начальник управління транспорту та зв’язку Анатолій Миронюк, який наголошує, що всі дані, які збирає система моніторингу, і навіть якщо не працює сайт «М@К», все одно система збирає дані і обробка інформації ведеться. Введення обліку за журналами, додає Миронюк, суб’єктивний факт. 

«Я особисто виїжджаю на маршрути і нашою комісією були зафіксовані випадки, коли №16 чи №17 по одному-два автобуси не виїжджали», - зазначає Миронюк.

Крім того, він додає, що найбільш ефективним засобом вирішення проблеми є введення автоматизованої системи оплати проїзду. Ця система, вважає Миронюк, дозволить перевчити водіїв поспішати до наповнених людьми запинками, аби більше заробити грошей, і не дозволити пропускати виїзди в обідню пору, коли пасажиропотік значно менший.
«Пропозиція полягає в тому, щоб забрати можливість отримання виручки від водія та впровадити автоматизовану систему оплати проїзду», - резюмував Анатолій Миронюк.

Члени виконкому визнали звіт незадовільним, а тому хочуть заслухати згодом звіт за півріччя, аби перевізник зміг пояснити, що змінилося після підняття вартості на проїзд у маршрутках.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#маршрутки #юрій_девіцький #миронюк #GPS-обладнання #Санрайз
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...