• Головна
  • Лучани скаржаться на електропостачання, роботу пасажирського транспорту і ліфтів
13:44, 10 липня 2012 р.

Лучани скаржаться на електропостачання, роботу пасажирського транспорту і ліфтів

Інформацію про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 26 червня по 9 липня 2012 року, під час сьогоднішньої оперативної наради доповіла начальник відділу звернень громадян Лариса Карп’як. Інформує «Волинська правда».

За її словами, за вказаний період надійшло 738 телефонних звернень. Повідомили у відділі інформаційної роботи Луцькради.

Найбільша кількість звернень (140) було викликано через відключення електропостачання в житлових будинках міста. Відповідно всі ці звернення було скеровано на виконання в Луцьку міську філію ПАТ «Волиньобленерго».

Неодноразово звертаються жителі з вул. Кравчука, 15 а, 15 б, 15г, 46 в «Колізей» щодо відновлення зовнішнього освітлення вулиці та прибудинкових територій.

61 звернення стосувалось діяльності ДКП «Луцькводоканал», зокрема, було ліквідовано 12 витоків води на вулицях Гордіюк, 10, 12, 43; Кравчука, 3; Стрілецькій, 6; Київський майдан, 11; Карпенка-Карого; Привокзальна, 1; Бенделіані, 3а. 

Неодноразові звернення надходять від мешканців будинків на вулиці Зацепи, 3 л; 3 ж  про періодичну відсутність холодної води на верхніх поверхах.

Щодо заторів на зовнішніх каналізаційних мережах поступило – 11 повідомлень з вулиць Можайського, 4, Бринського, 4 та просп. Соборності, 17 та  32 б.

Через знеструмлення на Гнідавській насосній станції 3, 4 та 7 липня мешканці району ДПЗ залишались без водопостачання.

50 звернень було передано до надавача послуг ДКП «Луцьктепло».

Зокрема, 18 телефонних дзвінків стосувались занижених параметрів подачі гарячої води в квартирах. Скаржились мешканці з будинків: Станіславського, 11/33; Писаревського, 4/20; Конякіна, 33/147; Гордіюк, 20а/60; Грушевського, 1/176.

8 звернень було викликано відсутністю гарячого водопостачання в будинках, що на вулиці Федорова та Конякіна через зупинку бойлерної на Федорова, 4. 

13 скарг надійшло від квартиронаймачів будинку № 33, що на вулиці Конякіна про потужну вібрацію труб гарячого водопостачання, але цю проблему так і не вирішено.

За звітний період на адресу ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» було передано 27 повідомлень про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів. Телефонували жителі з вулиць Степової, 16; Щедріна, 80; Кравчука, 15 а; б; в; Гнідавської, 30; Арцеулова, 3; Тімірязєва кут Потебні; Наливайка, 12.

Тривалий період надходять звернення з проханням перемістити 4 контейнери з вулиць Вавілова, 5, Коперника, які знаходяться на відстані 3 метрів від хлібного кіоску. З проханням провести зміну розміщення контейнерів неодноразово звертаються і мешканці з вулиці Грабовського, 9.

1 повідомлення надійшло про утворення провалля біля колодязя зливової каналізації на вулиці Станіславського, 8. Всі ці звернення залишаються на контролі.

13 звернень було викликано зупинкою ліфтів, дзвінки надходили з будинків за адресами: просп. Молоді, 11; просп. Соборності, 33; вул. Кравчука, 10; вул. Озерецька, 12. На цей час в місті всі ліфти запущено в роботу.

Постійно надходять скарги щодо безпритульних собак, з цього приводу поступило 16 повідомлень з вулиць Мамсурова, 7 а; І.Франка, 4; Наливайка, 6 а; Київського майдану, 1 та просп. Молоді, 12. Всього з цього питання з початку року надійшло 247 повідомлень.

Значна частина звернень за звітний період – 129 телефонних дзвінків стосувалася діяльності департаменту житлово-комунального господарства та ЖКП міста, із них 10 повідомлень надійшло з проханням виконати ремонтні роботи дорожнього покриття вулиць та дворових територій, телефонували мешканці з вулиць Товарова; Шевченка, 64; Бойка, 17 Гордіюк, 10; 12; Стрілецької, 43, просп. Волі, 10; 54; Грушевського, 31.

Надходили прохання про облаштування зупинок та встановлення лавочок на просп. Грушевського, 27-29; вул. Винниченка (зупинка «Університет») та Київського майдану.

Неодноразові звернення надходять від лучан щодо облаштування зупинки на вулиці Глушець «Центральний ринок», асфальтне покриття зруйноване, немає накриття від негоди, відсутні лавочки.

11 звернень стосувались незадовільного руху пасажирського транспорту, скаржились на великий інтервал руху маршрутних автобусів, відсутність  рейсів, неналежне спілкування водіїв та відмову перевозити пасажирів пільгових категорій (скарги надійшли на маршрути № 3; 4;  7; 9а;  18; 25; 31). Постійно надходять скарги про проблему доїзду у вечірні години  до мікрорайону ДПЗ.

Перший заступник міського голови Святослав Кравчук зобов’язав керівників відповідних служб оперативно зреагувати на звернення громадян та поінформувати про їх виконання у встановлені терміни.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...