• Головна
  • У луцьких тролейбусах хочуть встановити харківські валідатори
СЕСІЯ ОНЛАЙН
12:22, 31 травня 2017 р.

У луцьких тролейбусах хочуть встановити харківські валідатори

СЕСІЯ ОНЛАЙН

В рамках впровадження системи е-квитка у громадському транспорті, у луцьких тролейбусах пропонують встановити валідатори харківського виробництва, - пише ІА “0332.ua”.

Про це стало відомо під час 24-ої сесії Луцької міської ради.

За словами директора КП “Луцьке підприємство електротранспорту” Ігоря Грицюка, незважаючи на проведене підвищення тарифів на проїзд, власні кошти, які підприємство отримує від оплати за проїзд, покривають лише половину експлуатаційних витрат. Найбільш вагомою причиною цього є неефективність діючої системи збору та обліку оплати за проїзд, а також обліку пасажирів. Отож, без якісного обліку пасажирів, оплати за проїзд та без автоматизації бухгалтерського обліку, каже Грицюк, підприємство несе прямі збитки.

Для того, аби покращити становище підприємства, необхідно впроваджувати систему е-квитка у громадському транспорті, що покладе початок реальній реформі у сфері перевезень. За допомогою нової системи у різні часові періоди з’являтиметься можливість ефективної оптимізації графіків маршрутів, доступ до інформації про рух транспорту та встановлення розумних зупинок. Натомість запровадження системи автоматичної оплати проїзду та обліку пасажирів відіграє значну роль для покращення рентабельності маршрутів.

Своєю чергою депутат Павло Данильчук поцікавився, які прилади використовуватимуться у громадському транспорті Луцька і чи будуть вони якісними. На що виконувач обов'язків Ігор Поліщук відповів, що у Луцьку планується закупівля валідаторів харківського виробництва. “Я був в Харкові, там є прекрасний виробник валідаторів, вони стаціонарні, їх не доведеться носити. Тому це питання вивчається, а ці валідатори, що були закуплені ЛПЕ, ми використовувати не будемо”, - запевнив Поліщук.

Крім того, обранців громади зацікавило питання, чи є майбутнє в ЛПЕ і в якому напрямку далі підприємство рухатиметься. Ігор Грицюк зазначив, що підприємство працюватиме в напрямку запуску екологічного, соціально-орієнтованого транспорту. Втім, зізнається Грицюк, усе залежить від фінансування. “Законом передбачено безкоштовний проїзд пільговика, але хто тоді фінансуватиме витрати. Тому перспективи у підприємства є, залишається тільки стабільне фінансування”, - додав Грицюк.

Керівник ЛПЕ також додає, що сьогодні тролейбусами користуються 70 % пільгових пасажирів (з повною пільгою), тому таке важливе значення має для підприємства відшкодування у повному обсязі витрат, пов’язаних з їх перевезенням, тобто отримання субвенції.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#валідатори #тролейбус #лпе
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...