• Головна
  • Авто.Про працює над поліпшенням продажів автозапчастин
Реклама
15:44, 26 травня 2017 р.

Авто.Про працює над поліпшенням продажів автозапчастин

Реклама

Серед торгових напрямків продаж автомобільних запчастин вважається одним з найскладніших. Кожній машині необхідні індивідуальні комплектуючі, від різних виробників, з різною ціною. Асортимент товару величезний і швидко знайти потрібну запчастину в прайсі нелегко. А для сучасного покупця важливо, щоб процес покупки був комфортним і швидким.

Професіоналізм - запорука успіху в продажу автозапчастин

Деякі продавці торгового майданчика https://internetcars.ru стали звинувачувати в низьких продажах запчастин сам ресурс. Вони пояснюють це тим, що багато платять, а отримують мало, і мають мало замовлень. Ці заперечення спонукали компанію шукати причини таких результатів. Команда Авто.Про вивчила внутрішній трафік, сервіси та каталоги. Можливі неточності виправлялися і допрацьовувалися. Пізніше були проаналізовані профілі продавців, які «отримували мало замовлень». Виявлено ряд неправильних дій продавців і компаній в їх роботі.

Помилки продавців, на які вони не звертали уваги

  • 1. Власники товару багато витрачають на його просування, рекламу і участь на електронних майданчиках, але не звертають увагою не неякісну роботу своїх менеджерів.
  • 2. Останні погано розбираються в автомобільних запчастинах, не можуть правильно її підібрати, не знають асортимент продаваних комплектуючих.
  • 3. У кошиках є непереглянутих замовлення.
  • 4. Менеджери не навчені правильному спілкуванню з клієнтами, не зацікавлені утримати покупців, не пропонують їм до основного замовлення взяти супутні автодеталі.
  • 5. У прайсах зустрічається неактуальна інформація щодо цін, термінів доставки і наявності товару.

Для кого-то це може здатися дрібницею, але тільки не для покупців. Якісне обслуговування важливо клієнтам. До того ж ніхто не захоче купувати запчастини у того, хто погано в них розбирається. Хто ж піде лікуватися до неписьменному лікаря, наприклад?

Рекомендації продавцям від Авто.Про щодо виправлення недоліків

  •  Навчати і тестувати своїх менеджерів на предмет знання вашого асортименту, умов поставки та оплати.
  •  Призначати відповідального за ведення аккаунта на маркетплейсе. Він буде стежити за виконанням правил участі на ресурсі, своєчасним оновленням актуального прайсу та інформації, рівнем рейтингу, перевіркою листів від адміністрації, перевіркою наявності замовлень в кошику.
  •  Робити контрольні закупівлі для контролю роботи персоналу, своєчасного виявлення помилок, підвищення якості обслуговування.
  •  Прибирати зайві «дрібні» позиції в прайсі, які заважають пошуку. Менеджери повинні пропонувати їх в якості супутніх товарів до основного замовлення.
  •  Вносити всі необхідні клієнтам дані в прайс і аккаунт, стежити за їх оновленням.

Виконання цих дій приверне клієнтів і підвищить обсяг продажів. Більше дізнатися про дієві способи збільшення прибутку можна буде на міжнародній виставці «SIA-АвтоТехСервіс'2017», яка пройде в Києві з 31 травня по 3 червня.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...