• Головна
  • Луцький ЦНАП святкує четверту річницю з дня створення
14:09, 30 червня 2017 р.

Луцький ЦНАП святкує четверту річницю з дня створення

2 липня 2017 року департамент “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” відсвяткує четверту річницю з дня створення. Саме 2 липня 2013 року відбулося офіційне відкриття Центру. Здається ніби вчора Луцький міський голова Микола Романюк разом із головою Волинської облдержадміністрації Борисом Клімчуком перерізали червону стрічку та підписали меморандум про співпрацю щодо організації надання адміністративних послуг між обласною державною адміністрацією та міською радою. Директорові департаменту Ларисі Карп’як було вручено золотий ключ, як символ нового підходу до співпраці влади та громади.

Про це йдеться на сайті Луцької міської ради.

Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку впродовж чотирьох років працював над забезпеченням системи якісного надання адміністративних послуг, скороченням термінів та спрощенням процедур їх надання, переведенням окремих послуг в електронний формат. Загалом ЦНАП вдосконалював свою  роботу відповідно до вимог чинного законодавства та створював позитивний імідж міської влади. Адже, основне завдання департаменту – надання якісних адміністративних послуг та допомога громадянам у тому, з чим вони звертаються.

За чотири роки своєї діяльності ЦНАПу вдалося багато чого досягти. А все завдяки злагодженій роботі колективу департаменту. Саме професійний та відданий своїй справі колектив є запорукою успіху будь-якої установи. Велика увага у ЦНАП міста Луцька приділяється підвищенню рівня професіоналізму, обізнаності адміністраторів. Працівники департаменту проходять навчання у Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, беруть участь у різноманітних проектах та тренінгах.

Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку постійно підтверджує професіоналізм та високі стандарти у сфері надання адмінпослуг, оперативне та якісне виконання нормативно-правових актів чинного законодавства України.

Вже наприкінці 2015 року департамент визнали одним з кращих в Україні, відповідно до результатів опитування, яке проводилося Фондом «Демократичні ініціативи імені Ілька Кучеріва» на замовлення Центру політико-правових реформ. А в 2016 році закінчився конкурс «Кращі практики місцевого самоврядування», проведений Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, де Луцька міська рада нагороджена дипломом за зайняте перше місце за практику «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку – «Ми працюємо для Вас».

Протягом чотирьох років у ЦНАП ведеться кропітка робота з уніфікації діючого реєстру адміністративних послуг та його доповнення новими залученими послугами. Так, за період з 2013 до 2017 року кількість адміністративних послуг зросла зі 196 до 325. І якщо у перші місяці роботи 2013 року 60 % від загальної чисельності наданих послуг, складали послуги територіальних органів центральних органів виконавчої влади, а 40 % – послуги виконавчих органів міської ради, то на сьогодні послуги виконавчих органів міської ради становлять 67,4 %, а ТО ЦОВВ – 32,6 %. Луцька міська рада відпрацьовувала оптимальні шляхи взаємодії з територіальними органами центральних органів виконавчої влади, значна частина повноважень була передана органам місцевого самоврядування, відповідно навантаження на адміністраторів ЦНАП значно зросло. На сьогодні, за даними електронної черги, щоденно чисельність відвідувачів ЦНАП сягає від 700 до 1500.

У 2014 році запроваджено онлайн–консультації для відвідувачів за допомогою Skype- зв’язку. А 2015 рік запам’ятався відвідувачам тим, що цього року запроваджено смс-інформування про готовність результату послуги, створено окремий портал адміністративних послуг ЦНАПу з електронним кабінетом відвідувача. Окрім того, в Центрі вирішили йти у ногу з часом і розпочали надавати еклетронні послуги, через веб-портал адміністративних послуг. На сьогодні їх кількість зросла до 42.

У 2014 році наша країна зіштовхнулася з реальністю війни. З антитерористичної операції в громадянське суспільство повернулося тисячі молодих людей, які потребували психологічної та матеріальної допомоги. Так, з весни 2015 року у департаменті було створено консультаційний пункт для надання інформаційної та організаційної допомоги демобілізованим учасникам бойовиї дій. А на початку 2017 року з’явилася нова можливість - “Година АТО”: щовівторка та четверга з 8.00 до 9.00 год здійснюється позачерговий прийом учасників бойових дій для подачі та оформлення закордонного паспорта та ID-картки.

У 2016 році на виконання чинного законодавства щодо передачі повноважень від центральних органів виконавчої органам місцевого самоврядування, було проведено ряд процедур, а саме: створено окремі відділи щодо реєстрації бізнесу та нерухомості, ведення реєстру територіальної громади, проведено навчання персоналу, отримано ключі доступу для роботи у реєстрах. Забезпечено видачу закордонних біометричних паспортів та ІД паспортів, через адміністраторів ЦНАП.

З початку 2017 року здійснено видачу першого витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. А 10 березня 2017 року між департаментом ЦНАП міста Луцька та КП «Волинське обласне бюро технічної «інвентаризації» підписано Меморандум про співпрацю щодо виготовлення технічних паспортів.

Задля удосконалення організації роботи ЦНАП та більш прозорого й зручного процесу видачі талонів електронної черги, в департаменті впроваджено нову електронну систему керування чергою, придбану за підтримки Програми EGAP.

23 березня 2017 року вручено перше свідоцтво про одруження в рамках пілотного проекту «Шлюб у скорочені строки». На сьогодні в ЦНАП поєднало свою долю 37 закоханих пар.

У структуру департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» входить відділ звернень громадян, який здійснює прийом та реєстрацію звернень осіб з питань, що не стосуються адміністративних послуг. За чотири року діяльності кількість звернень від громадян становить 26 тисяч 539 заяв. Окрім того, для зручності громадян в ЦНАП відбувається прийом міського голови та його заступників.

Луцьк - одне з найпрогресивніших міст України. Ми впевненими кроками наближаємось до європейських стандартів. Підтвердженням цього є запровадження у місті Луцьку “Електронних петицій”. На сайті Луцької міської ради функціонує відповідний банер “Електронні петиції”. Вказаний банер забезпечує реалізацію права громадян ініціювати пропозиції щодо поліпшення життя нашого міста.

Ще одним шляхом взаємодії влади та громади в місті Луцьку являється веб-платформа “Відкрите місто”. Фахівці відділу звернень громадян забезпечують постійний моніторинг роботи на зазначеній платформі, координують роботу та забезпечують дієвий контроль за виконанням висвітлених проблем.

З метою оперативного вирішення повсякденних проблем лучан у департаменті є цілодобова група оперативного реагування «15-80». За чотири року на службу звернулося понад 83 тисячі 956 мешканців міста. Відтепер група оперативного реагування "15-80" стала ще доступнішою для лучан, адже на службу можна зателефонувати з мобільного за номером 066 15 80 333.

Виходячи з вищевикладеного, можна впевнено стверджувати, що завдяки створенню ЦНАПу у місті Луцьку кардинально змінено відносини між надавачами та споживачами адміністративних послуг.

З метою забезпечення належного рівня обслуговування та комфорту громади нашого міста, умов своєчасного та якісного надання адміністративних послуг, у рамках реалізації проекту технічної допомоги Європейського Союзу ведеться реконструкція частини приміщення ЦНАП із добудовою зони очікування на 180 кв.м.

Приємно відмітити, що секретар міської ради, виконувач повноважень міського голови та його заступники розуміють важливість діяльності департаменту та всіляко допомагають у реалізації його ініціатив. Адже ефективна робота ЦНАП — це перш за все імідж міської влади та ще один крок до покращення співпраці влади та громади.

Нещодавно розпорядженням секретаря міської ради, виконувача повноважень міського голови утворено робочу групу із створення філії ЦНАП в приміщенні, що на проспекті Соборності, 18.

Як неможливо втілити намічені проекти без ефективної підтримки та розуміння керівництва міської ради. Так і не можна рухатися вперед та вдосконалюватися без конструктивних порад та пропозицій відвідувачів департаменту. Кожен бажаючий може залишити свої відгуки та пропозиції у книзі відгуків та пропозицій, або ж заповнити спеціально розроблену анкету, в якій має можливість оцінити не лише якість надання адміністративних послуг, але й зовнішній вигляд та манеру спілкування адміністратора.

Також Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку щомісяця підводить підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг. Кожен відвідувач може оцінити роботу Центру за двома показниками “Добре” та “Незадовільно”, шляхом опускання талонів електронної черги у відповідні скриньки.

Окрім того, є можливість зв’язатися з адміністраторами ЦНАП, через офіційну сторінку у соціальній мережі Facebook.

Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку з кожним роком намагається рухатися вперед і вдосконалюватися. У цьому департаменту допомагають відгуки та пропозиції відвідувачів, котрі свої зауваження та ідеї залишають в книзі відгуків та пропозицій, або ж заповнюють спеціально розроблену анкету, в якій оцінює не лише якість надання адміністративних послуг, але й зовнішній вигляд та манеру спілкування адміністратора. Недаремно ж девізом роботи ЦНАП є слова - “Ми працюємо для Вас”.

Тож на найближчу перспективу плануються наступні кроки:

передбачити можливість, у виключних випадках, надання виїзних адміністративних послуг для пільгової категорії громадян;

ініціювати роботу щодо розширення повноважень ЦНАП шляхом залучення додаткових адміністративних послуг (ДРАЦС, РЦС МВС);

вивчити можливість залучення до роботи в ЦНАП інших територіальних органів міністерств та центральних органів виконавчої влади (пенсійний фонд, фіскальна служба, служба зайнятості тощо);

вивчити можливість запровадження мобільних додатків;

здійснювати залучення грантових коштів для розвитку та модернізації ЦНАП, створення філій у місті Луцьку та проведення навчання персоналу;

надавати допомогу територіальним громадам, з якими підписано договори про співпрацю, в частині надання адміністративних послуг;

продовжити запровадження електронних шаблонів заяв, з метою уникнення заповнення паперових формулярів замовниками тощо.

- слова, які вже стали девізом роботи департаменту.

       Дякуємо відвідувачам, що користуєтеся нашими послугами, а суб’єктам надання адміністративних послуг за плідну співпрацю у покращенні якості надання адіністративних послуг.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#цнап
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...