• Головна
  • Маркетингові війни розважальних центрів Луцька
14:10, 6 вересня 2017 р.

Маркетингові війни розважальних центрів Луцька

Соцмережі "зірвала" маркетингова "війна" між ТРЦ «ПортCity» і РЦ «Промінь».

З самого ранку 6 вересня лучани мали змогу оцінити креативність піар-менеджерів ТРЦ «ПортCity», які поширили нову оригінальну рекламу на білбордах з привітанням щодо відкриття РЦ «Промінь».

У такий спосіб «ПортCity» показав власні переваги, наприклад, більшу кількість паркомісць та функціювання більше сотні магазинів.

Маркетингові війни розважальних центрів Луцька, фото-1

Лучани уже порівнюють цю рекламну кампанію з такими відомими брендами, як BMW та Mercedes або ж «СocaСola» i «Рepsi».

Маркетингові війни розважальних центрів Луцька, фото-2

Натомість представники РЦ «Промінь» розмістили подяку на офіційній сторінці розважального закладу в Facebook.

«Хочемо виразити подяку ТРЦ «Порт Сіті» за вітання! Нам надзвичайно приємно, що такий масштабний комплекс відмітив нашу появу у своїй рекламній акції. Відтепер спільними зусиллями ми забезпечуватимемо місто якісними розвагами від РЦ «Промінь» та надзвичайно великою кількістю магазинів від ТРЦ «Порт Сіті»! Маємо надію, що доповнюючи один одного, ми зробимо лучан хоч трішки щасливішими) Запрошуємо кожного у новий п'ятизальний кінотеатр MULTIPLEX, у чарівну долину «Смугастого Носорога», у клуб Жоржа пограти у більярд та боулінг, і найбільшу кіберспортивну площу «Force Arena» та ще на масу приємностей, які є у нашому розважальному комплексі!», – йдеться у дописі.

А що ж СРК «Adrenalin City»?

Прес-секретар VolWest Group Ольга Андрієвська, до якої належить спортивно-розважальний комплекс «Adrenalin City», поширила у Фейсбуці жартівливу картинку, яка образно демонструє ситуацію із так званою маркетинговою війною між ТРЦ «ПортCity», та РЦ «Промінь».

Маркетингові війни розважальних центрів Луцька, фото-3
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#борди #піар
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...