Пожежа в готелі киян не налякала - завітали туди вдруге

Пожежа в готелі киян не налякала - завітали туди вдруге, фото-1

Влаштований підпал невідомими готельно-ресторанного комплексу «Patio di fiori» у Луцьку створив чимало клопоту власнику, налякав клієнтів, але й... зробив хорошу рекламу.

Всі, хто відвідував цей заклад, вказують на високий професіоналізм персоналу, гостинність та щирість до клієнтів будь-якого рангу та соціального достатку, - повідомляє VIP.

Про таких кажуть: клієнти для них понад усе.

В цьому переконалося і подружжя Довгань з Києва, для яких жахлива ніч пожежі обернулася терміновою евакуацією з балкону готелю на дах автомобіля. Однак доброзичливе ставлення персоналу, висока якість обслуговування допомогли забути пережиті неприємності і вже у вересні цього року кияни знову навідалися до «Patio di fiori».

Кажуть: зустрічали їх як старих друзів.

– Навіть не думали, що готель так швидко відновить роботу, – каже Євген. – Шукали в Луцьку готель на «Букінгу» (інтернет-сервіс Booking.com, який, зокрема, да можливість бронювання готельних номерів у багатьох країнах світу – ред.), бачимо – «Patio di fiori» вже працює. Навіть не вагалися – поїхали сюди.

– Та й справді, а чого готель через якихось покидьків, які його підпалили, мусить втрачати клієнтів? – додає Катерина. – Тим більше, нас приємно вразив персонал і власники готелю – такого чуйного ставлення і високого професіоналізму ми мало де зустрічали...

Євген Довгаль працює помічником комерційного директора фармацевтичної компанії. У справах часто їздить містами України, час від часу бере з собою дружину. Так було і тоді: Катерина вперше була у Луцьку, тож вирішили шукати максимально комфортабельний і затишний готель. Зупинили вибір на «Patio di fiori». Оселилися. 

Того вечора лягли спати пізно – вечеряли, гуляли містом. І коли у двері стали голосно стукати – не відразу зрозуміли, що коїться. Разом з адміністратором у номер увірвався їдучий дим.

«У нас пожежа. Через коридор вийти вже не вийде – пішли на балкон», – нічний адміністратор Василь не гаяв часу. Допоміг гостям за лічені секунди зібрати речі, скинути їх вниз.

Довгалям пощастило – їхній номер був по інший бік від епіцентру пожежі, вікна виходили на подвір’я готелю. Спочатку з балкона спустили Катерину: інші працівники готелю стояли на даху автівки і «прийняли» гостю неушкодженою. За нею спустився Євген. Останнім – адміністратор. 

Погорільців оглянули медики. Катерині було зле – вчаділа. Тож мусила якийсь час провести у «швидкій». Там їй одягнули кисневу маску, вкололи глюкозу. Потому Катя з Євгеном, а з ними і решта гостей, розмістилися на літньому майданчику ресторану. Власниця «Патіо» Олена Пащенко принесла води, пледи. Пояснила: їм уже готують номери у готелі «Срібні лелеки», де зможуть провести решту ночі. З хвилини на хвилину приїде бус, завезе гостей.

– Ми поїхали на власному авто. Там, у «Срібних лелеках» нас супроводжувала керуюча «Патіо» Юлія Барковська. Взяла на себе всі організаційні питання, тож ми дуже швидко опинилися у новому номері, змогли привести себе до ладу і лягти спати, – пригадує Катерина Довгаль.

– Скажу вам абсолютно відверто: незважаючи на шок, який тоді пережили, поїхали ми з позитивними враженнями, – додає Євген. – Бо бачили, як нами опікуються, допомагають. І розуміли, що маємо справу не просто з професіоналами, а з позитивними, чуйними людьми.

«Їх повторний візит після таких подій – найвища оцінка нашої роботи», – каже керуюча готельно-ресторанним комплексом Юлія Барковська.

Гості отримали від готелю символічну пляшку шампанського, тарілку фруктів, Каті подарували букет. А ще – запросили на відкриття відновленого ресторану «Patio di fiori», який у липні повністю знищив вогонь. Ресторан, запевняє керівник комплексу, почне роботу не пізніше жовтня цього року.

готель
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі