16:09, 17 жовтня 2017 р.
Лучани змушені платити за відсутність гарячої води
Мешканці багатоквартирного будинку нарікають на відсутність гарячої води у своїх квартирах. Аби не втратити субсидію їм доводиться вчасно сплачувати за холодну «гарячу» воду.
"Волиньinfo" повідомляє, що це питання обговорювалось сьогодні, 17 жовтня, під час засідання постійної комісії міської ради з питань генерального планування, будівництва, архітектури та благоустрою, житлово-комунального господарства, екології, транспорту та енергозбереження.
Приводом стало звернення мешканців будинку №33 вулиці 8 Березня щодо відновлення гарячого водопостачання, адже протягом останніх двох місяців у під`їзді №2 немає гарячої води.
Для вирішення цього питання мешканці звернулися до ДКП «Луцьктепло». На день обстеження працівниками будинку вода з’явилася, але у той же день пропала. Зі слів працівників ЖКП №3 вся проблема у насосному обладнанні, яке подає гарячу воду. Але мешканці припускають, що ДКП «Луцьктепло» вимикає обладнання задля економії. Тим часом, мешканці будинку змушені сплачувати за гарячу воду, якої немає, аби не було заборгованості та не відмовили в надаванні субсидії. Відсутність гарячого водопостачання створює неабиякий дискомфорт, адже у мешканців будинку немає можливості задовольнити елементарні гігієнічні потреби.
Представниця будинку розповіла, що вода зараз уже є, однак вона з’являється після 8–9 ранку. Мешканці ж просять гарячу воду на цілий день. ДКП «Луцьктепло» тим часом, зі слів жінки, обіцяє зменшити плату за послугу.
Заступник директора з комерційних питань Віктор Мельник пояснив, що там гарячу воду подає не котельня, а центральний тепловий пункт. Він запевнив, що забезпечують нормальне водопостачання. Причина у відсутності в системі верхнього розповітрювача, який дає можливість воді нормально циркулювати по системі. За словами Мельника, ЖКП №3 не виконує свої функції, а страждають не лише мешканці, а й ДКП «Луцьктепло», адже змушене здійснювати перерахунки та зменшувати мешканцям оплату. Своїх працівників для вирішення проблеми ДКП «Луцьктепло» направляти не має права.
Директор департаменту житлово-комунального господарства Юрій Крась сказав, що для ЖКП №3 дали доручення перевірити інформацію та поставити розповітрювач. Проте, проблема не лише у тому, щоб встановити розповітрювач, а й в тому, що прилад виходить з ладу через погану якість води і його потрібно регулярно чистити або замінювати.
Голова комісії Андрій Козюра рекомендував ДКП «Луцьктепло» та ЖКП №3 протягом семи днів встановити причину відсутності постачання гарячої води в під’їзді №2 будинку №33 на вулиці 8 Березня, ліквідувати несправність та проінформувати комісію про виконання.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
20:15
11 грудня
20:23
9 грудня
live comments feed...