• Головна
  • Що потрібно знати бізнесменам-початківцям відразу, щоб не "прогоріти"
13:09, 26 жовтня 2017 р.

Що потрібно знати бізнесменам-початківцям відразу, щоб не "прогоріти"

Що потрібно знати бізнесменам-початківцям відразу, щоб не "прогоріти"

Кожен бізнесмен-початківець бореться із страхом, що в нього нічого не вийде. Але ми розкажемо, що потрібно знати стартаперам відразу, щоб не шкодувати потім.

Про свої помилки та досвід розповів Ігор Жаданов— один із засновників української компанії Readdle, яка в сегменті мобільних застосунків випередила Microsoft і Evernote. Одеська компанія у топах AppStore, нею цікавиться Apple. - розповідає "Вкурсе" .

Своїм досвідом, помилками та висновками Ігор поділився на Iforum-2017.

1.Стартап без клієнтів— це хобі. Дуже зрозуміло і банально, але факт. Незалежно від амбіцій, якихось бажань, вкладених грошей і т.д. Стартап може існувати тільки завдяки клієнтам. Інакше— це просто заняття для душі.

2.PR—це те, з чого потрібно починати, це не можна відкладати на потім. Неможливо зробити успішний продукт, якщо про нього ніхто не знає. Readdle витратили на налагодження комунікацій з пресою та своїми цільовими аудиторіями не менше 6 років (по 12-15 годин без вихідних).

3.US team doesn't do magic. Цей урок компанії обійшовся в 1млн. доларів. Замість самого стартапу, ніхто новий, прийшовши в компанію, не може зробити дива. Нова команда— мультиплікатор того, що робить сама компанія. По-іншому це не працює.

4.Focus = say NO. Дуже важливий урок. Неможливо робити добре багато справ одночасно. Повинен бути фокус, інакше не вистачить ресурсів зробити важливе якісно. А це, в свою чергу, призведе до загибелі стартапу. Звичку говорити "ні" потрібно сформувати, усвідомити і практикувати.

5.Do parts of the business you hate most. Урок наступний: потрібно зрозуміти, що найбільше в вашому бізнесі робити не хочеться, що більше за все не виходить, найбільше бісить— і цим займатися. В першу чергу потрібно займатися тим, що для вас важко. А те, що ми вміємо та любимо робити— вийде самостійно. У такому балансі бізнес зможе розвиватися.

6.Competition? Doesn't matter. Не потрібно боятися конкурентів. Вони допомагають бачити помилки, розуміти як не треба робити, допомагають "виховувати" аудиторію, показувати рівень вашого продукту.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#стартап #бізнес
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...