19:23, 29 жовтня 2017 р.
Що робити, якщо перукарі зіпсували Ваше волосся
Луцькі перукарні надають широкий спектр послуг – від фарбування, хімічної завивки до ламінування та різних лікувальних процедур. Для послуг салону краси або перукарні складно підібрати єдині критерії якості, тому і відстоювати свої права клієнта непросто. Але що робити, якщо стрижка вийшла відверто поганою або кінцева вартість послуги виявилася вищою, ніж вас попереджали?
Якщо підстригли погано
Згідно із законом про захист прав споживачів при наданні послуг неналежної якості клієнт має право вимагати повного відшкодування збитків. Якщо недоліки, яких припустився перукар, вже не можна виправити, ви можете відмовитися від оплати. В цьому випадку слід написати заяву на ім`я директора перукарні, в якій вкажете, що вам була надана послуга з недоліками, і виправити стрижку на ту, яку ви хотіли, немає можливості. Тому ви відмовляєтеся від оплати послуг.
Якщо нав`язали додаткові послуги
Салон або перукарня не має права надавати будь-які додаткові послуги клієнту без його згоди. Недобросовісні перукарі в процесі роботи можуть використовувати різні маски, креми і просити їх оплатити тільки після, так як у Вас виснажене волосся і Вам його «підлікували». При цьому Вас не попереджали про ці процедури і не озвучували їх вартість. В цьому випадку ви не зобов`язані платити за додаткові процедури.
Попросіть салон виставити рахунок, перерахувавши надані послуги і вказавши вартість кожної. Якщо вам нав`язали якісь з цих послуг, ви можете не підписувати рахунок. Знову ж слід написати заяву на ім`я директора, вказавши причину, по якій ви відмовляєтеся платити.
Якщо зіпсували волосся
Перукар зобов`язаний надати клієнту повну і достовірну інформацію про послугу, проконсультувати про індивідуальні особливості вашого волосся. Крім того, майстер повинен знати, як той чи інший тип волосся перенесе процедуру. Тому, якщо в результаті неякісної послуги ваше волосся виявилося сильно пошкодженим, Ви можете не тільки не оплачувати рахунок, але і вимагати відшкодування моральної шкоди.
Якщо процедура виявилася неефективною
Якщо фахівець відразу Вас попередив про те, що ефект не гарантований, претензійВи пред`являти не зможете. Якщо ж навпаки, вас переконували, що результат гарантований, але процедура виявилася неефективною, то ви можете відшкодувати витрачені гроші. Після оплати послуг варто зберегти чек.
Якщо салон відмовляється повертати гроші
Перше, що варто зробити – написати письмову заяву в двох екземплярах і віддати у перукарню. Представник перукарні має, в свою чергу, підписатися, що отримав її. Далі потрібно зачекати 14 днів. Якщо представники перукарні ніяк не відреагували і не намагались повернути кошти чи іншим шляхом залагодити конфлікт, тоді споживач може звернутись у спілку захисту прав споживачів, згідно зі статтею 8 ЗУ "Про захист прав споживачів". Споживач має право звернутися до суду. Крім того, може бути проведена позапланова перевірка закладу після отримання відповідного дозволу з Кабінету Міністрів України. При виявленні порушень перукарня може сплатити штраф.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
20:15
11 грудня
20:23
9 грудня
live comments feed...