• Головна
  • В Україні запустили цифрове маркетингове агентство
14:50, 30 жовтня 2017 р.

В Україні запустили цифрове маркетингове агентство

В Україні запустили цифрове маркетингове агентство

Сергій Кузьменко та Інна Ярова, які раніше займали керівні посади в креативному агентстві GRAPE Ukraine, запустили цифрове маркетингове агентство Promobill.

Воно працює на стику маркетингу, онлайн-реклами та брендингу та фокусується виключно на побудові для клієнтів стратегії в e-commerce, - пише ain.ua.

Агентство надає різноманітні послуги: виводить товар в інтернет-магазини й  торгові майданчики, забезпечує просування, комунікує з покупцем.

Promobill допомагає малому й середньому бізнесу створювати бренд та отримувати онлайн-продажі, а великому - більш раціонально розподіляти рекламні бюджети в онлайн-торгівлі.

Команда працює з брендами в категоріях дитячих товарів, FMCG, будівництва, меблевого бізнесу, одягу, побутової хімії і товарів для тварин.

Агентство виконує наступні завдання:

  • завантаження товарів на торгові майданчики і в інтернет-магазини,
  • супровід;
  • створення промо-матеріалів і їх адаптація під особливості торгового майданчика;
  • огляди товару, рекламний контент, робота з блогерами;
  • розробка, запуск та супровід локальних і національних промо-механік;
  • Медіа-підтримка: робота з внутрішніми рекламними інструментами майданчиків, робота з арбітражним трафіком, формування та закупівля медіа-сегментів;
  • автоматизація маркетингу: настройка CRM-систем, запуск чат-ботів, автоматизація та персоналізація розсилок;
  • перехресне просування: спільні іміджеві проекти в інтернет-торгівлі.

Головною метрикою ефективності роботи в Promobill називають обсяги продажів. Тому агентство за послуги отримує відсоток від продажів, залежно від місячного обсягу робіт за проектом. Окремо потрібно буде оплатити розробку стратегії.

«Зі стартапами намагаємося мінімізувати поріг входу - просто беремо невелику фіксовану суму за майданчик. Але все залежить від специфіки клієнта, товару, їх системи і так далі », - пояснила Інна Ярова, директор з розвитку бізнесу Promobill.

Агентство допоможе вивести продукти на всі торгові майданчики України і Польщі (включаючи ресурси, які порівнюють ціни), основні магазини обох країн з трафіком понад 20 000 відвідувачів.

Більш дрібні майданчики Promobill також готові підключати, якщо цього потребуватиме специфіка категорії, в якій працює клієнт (дитячі продукти, товари для тварин).

З переліку великих іноземних майданчиків агентство співпрацює з британським Amazon, на який команда вже вивела український бренд еко-снеків.

Довідково:

E-commerce (від англ. Electronic commerce) — це сфера цифрової економіки, що охоплює фінансові та торгові транзакції, які проводять за допомогою комп'ютерних мереж, та бізнес-процеси, пов'язані з проведенням цих транзакцій.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Promobill #торгівля #онлайн
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Останні новини
Оголошення
live comments feed...