• Головна
  • Збільшення попиту на бадьорість: яким є вітчизняний кавовий ринок
18:41, 12 листопада 2017 р.

Збільшення попиту на бадьорість: яким є вітчизняний кавовий ринок

Збільшення попиту на бадьорість: яким є вітчизняний кавовий ринок

В Україні фіксується стабільне зростання попиту на каву і похідні продукти. Споживання цього напою відбувається в двох основних сегментах - це готелі, ресторани, кафе і роздрібна торгівля.

Про це пише "Pro-Consulting".

Серед торгових точок найбільший збут кави (близько 50%) здійснюється через супермаркети. Кафе займають близько 15% в структурі вітчизняного ринку кави, але ця частка збільшується.

Хоча криза 2013-2016 років призвела до зниження купівельної спроможності населення, вона не зробила істотного впливу на розвиток культури пиття кави в нашій країні. Все більше українців бажають випити чашку кави в кафе або ресторані, а не вдома чи в офісі.

Середньостатистичний українець випиває поза домом близько 100 чашок кави в рік. Причому фокус попиту все більше зміщується з розчинної на натуральну зернову каву.

В даний час на вітчизняному кавовому ринку сформувалися три основні сектори споживчих переваг:

  • кава в зернах або мелена;
  • кавовий напій швидкого приготування;
  • кава розчинна.

У минулому році більше половини покупців кави набували одну упаковку в місяць, третина - одну в дві-три тижні і всього 2% - частіше ніж раз на тиждень.

Основними орієнтирами для споживачів при виборі кавової продукції є торгова марка, країна-виробник і ціна товару.

Найбільш популярною в українців торговою маркою в 2017 році є ТМ Jacobs. Випускаючи продукцію у всіх 3-х основних сегментах, дана торгова марка поступається першим місцем по споживчих перевагах тільки в секторі "кава в зернах і мелений", де лідером є Lavazza.

Вітчизняні торговельні марки представлені в рейтингу вподобань споживачів в сегментах "кава в зернах або мелена" ("Кава зі Львова", 3 місце) і "кавовий напій швидкого приготування" ("Галка", 4 місце).

Розвиток внутрішньоукраїнського кавового ринку і зростання попиту на цю продукцію сприяли збільшенню її виробництва в нашій країні. Його обсяги стабільно ростуть з 2013 року, збільшуючи частку вітчизняних виробників на ринку України, хоча імпорт все ще становить 80% від загального його обсягу.

Збільшення експорту з нашої країни кави вітчизняних торгових марок, що спостерігається з 2016 року, служить ще одним драйвером розвитку цього ринку. Однак в цілому його обсяг незначний, щоб говорити про суттєві тенденції до зростання і впливу на ринок.

У 2018 році очікується підвищення ціни на кавові зерна через низькі прогнози врожаю цієї культури. Але даний фактор не матиме значного впливу на ринок кави як в світі, так і в Україні, оскільки попит на цей продукт вже досить тривалий час перевищує пропозицію.

СКІЛЬКИ ВОДИ ВИПИТИ, ЩОБ КАВА НЕ НАШКОДИЛА

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#кава #кавовийринок
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...