• Головна
  • У Луцьку думали, як позбутися рекламних «гадьонишів»
13:30, 4 вересня 2012 р.

У Луцьку думали, як позбутися рекламних «гадьонишів»

У Луцьку хочуть створити громадську інспекцію, яка б зупиняла порушників, які забруднюють місто рекламними плакатами

Таку ініціативу під час круглого столу «Чисте місто» 4 вересня озвучив представник спілки молодіжних громадських організацій «Молодіжна платформа» Павло Заєць.

Члени громадського об’єднання стурбовані хаотичною та неправомірною розклейкою рекламних плакатів й оголошень у Луцьку на стовпах, дверях під’їздів, зупинках громадського транспорту. Особливо ситуація погіршується у передвиборчий період, коли політики не скупляться витрачати гроші на рекламу. 

Тому «Молодіжна платформа» звернулася до кандидатів по луцькому мажоритарному округу і представників політичних партій обговорити це питання публічно та підписати меморандум про дотримання правил розміщення реклами. 

Втім на круглий стіл зібралися не усі мажоритарники. З тих, хто прийшов, деякі намагалися виправдати довільне розклеювання плакатів. 

Наприклад, кандидат Юрій Недужко зазначив, що нині він немає можливості розміщувати свою рекламу на білбордах, бо всі рекламні площі забрав один з кандидатів. Крім того, оператори з 1 серпня підняли ціни на рекламу.

Такі заяви шокували громадського активіста Петра Верзуна. Мовляв є й інші види реклами, наприклад, жива реклама, їзда на автомобілі з мегафоном. А відсутність рекламної площі чи коштів не є приводом засмічувати місто. Верзун каже, що потрібно скласти рейтинг найбільших «гадьонишей» міста. 

Інший кандидат у нардепи Віталій Федосюк каже, що він, будучи директором рекламної агенції, міг би надрукувати найбільше рекламної продукції в місті і розклеїти її де заманеться. Втім цього він не робить, адже є моральна сторона проблеми.

Впродовж 2011 року та першого півріччя 2012 року за несанкціоноване розміщення реклами порушники заплатили загалом 15 тисяч гривень штрафу. Мінімальний штраф становить 350 гривень для фізичних осіб. Однак у муніципальній дружині кажуть, що впіймати порушника важко.

«Якщо ловимо на гарячому, коли розклеюють політичну рекламу, то прилітає одразу десять адвокатів, як «швидка». І починають погрожувати прокуратурою, що ми людину затримуємо. Другий варіант: це не ми, це підстава, це наші опоненти клеять. І третій: кажуть, що вони поклеїли, але все і очистять», - каже представник заступник начальника муніципальної дружини Луцька Вадим Міщук. 

Головний спеціаліст відділу інженерно-транспортної інфраструктури та санітарного нагляду департаменту ЖКГ Євген Чурило каже, що двірники у виборчу кампанію дві-три години свого робочого часу витрачають на відклеювання несанкціонованої реклами. 

Серед думок учасників круглого столу лунали пропозиції встановити відеонагляд, збільшити кількість рекламних площ, проводити рейди, зокрема громадські, або перейняти досвід сусідніх міст та встановити системи автодозвону порушникам. Тобто в електронну базу вводиться номер телефону порушника і йому протягом 12 годин періодично дзвонить автовідповідач з проханням прибрати рекламу.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...