• Головна
  • Експерт розповів лучанам, що буде з email-маркетингом у майбутньому
ЕКСКЛЮЗИВ
18:00, 11 грудня 2017 р.

Експерт розповів лучанам, що буде з email-маркетингом у майбутньому

ЕКСКЛЮЗИВ

Більшість людей вважає, що штучний інтелект - це далеке майбутнє, однак виступ експерта доводить, що він вже повністю замінює людський ресурс.

Про важливість штучного інтелекту та успішне його застосування розповів під час West iMarketing форуму Олександр Рись, маркетолог сервісу розсилок та керівник Академії інтернет-маркетингу SendPulse.

За словами експерта, email-маркетинг "латає дірки" на шляху клієнта до здійснення покупки.

Експерт розповів лучанам, що буде з email-маркетингом у майбутньому, фото-1

Для успішного розвитку бізнесу першим кроком має стати лідогенерація. Попри те, що SEO, банерна та контекстна реклама залучає трафік на сайт, після цього його важливо не втратити. Таку функцію і виконують розсилки.

Оскільки, більшість людей не готові одразу зробити покупку, тож важливо переконати їх все ж стати потенційними клієнтами.

Форма підписки, покрокова реєстрація, експрес заявка, розрахунок вартості, консультація - варіанти збору бази користувачів.

SRM чи Sendpulse допоможуть синхронізувати контакти, проте не варто забувати про супровід повідомленнями, серед яких може бути: привітальна серія, оновлення, програма лояльності, дайджести тощо.

"Розсилки продають, тож чим більше людина контактує з вами, тим більше вона купить. Всі ці моменти повинні об'єднуватися в єдину систему повідомлень, яка має підштовхнути клієнта до постійної співпраці", - переконує Олександр.

Час надсилання: 463 млн електронних листів в Україні читають з 9 до 11 години в будні дні, зокрема у вівторок та середу.

Проте у кожної людини свій час надсилання, на це потрібно звертати увагу.

Штучний інтелект вже обирає оптимальний час для відправки регулярних листів.

Тема листа: уникайте штампів, використовуйте смайли, цифри, персоналізацію за іменем чи посадою.

Досвід світових сервісів показує, що тексти, написані штучним інтелектом, працюють краще, ніж ті, які створила людина.

"Вже зараз досліджуємо цю функцію, пишемо теми текстів, а штучний інтелект пропонує свій варіант заміни. Це буде міць", - зазначає маркетолог.

Частота надсилання: залежить від зацікавленості клієнта у розсилці.

За словами Олександра, він особисто отримав 11 листів у день "Чорної п'ятниці", що цілком нормально.

Якщо людина не відкрила лист, завтра краще надіслати їй один, якщо навпаки зацікавлена і читає отримані повідомлення - варто збільшити їх кількість.

Штучний інтелект згодом сам вирішуватиме варто надсилати лист чи ні.

Мультиканальність: email, sms, webpush, месенджери потрібно тестувати.

Якщо людина не читає електронні листи, варто надіслати їй sms чи повідомлення у вайбер та визначити яка форма розсилки найоптимальніша.

У майбутньому штучний інтелект за поведінкою людини визначатиме, які форми сповіщень їй найбільше подобаються

Експерт розповів лучанам, що буде з email-маркетингом у майбутньому, фото-2

Олександр Рись зазначає, що згодом усі рутинні моменти будуть автоматизованими, а email-маркетологів замінить штучний інтелект, який і досягатиме оптимального формату в комунікації з клієнтом.

Нагадаємо, 8 грудня у Луцьку відбувся West iMarketing Forum 2017 .

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Штучний #інтелект #розсилка #форум #маркетинг
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...